محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تشریح کرد

روند طرح افزایش قیمت بنزین در شورای عالی هماهنگی سران قوا

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، روند مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا درباره افزایش قیمت بنزین را تشریح کرد و گفت که طرح این موضوع در این شورا به یک سال و نیم پیش برمی‌گردد.

روند طرح افزایش قیمت بنزین در شورای عالی هماهنگی سران قوا
کد خبر: 361219
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۳:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به مجموعه فعل و انفعالات در کشور، شدت گرفتن تحریم‌ها و تحت فشار قرار گرفتن دولت برای تامین منابع و ایفای مسئولیت‌هایی که دارد و هدر رفت انرژی، آلودگی‌های زیست محیطی و تبعات سوء آن موضوع از یک سال و نیم پیش در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح شده و کلیات امر در خصوص ساماندهی نرخ بنزین به تایید رهبری رسیده و ایشان هم گفتند که این کار خوبی است و معنایی ندارد که 105 میلیون لیتر بنزین از آب ارزانتر باشد و انرژی هدر شود در حالیکه می‌تواند هدفمند شود و به نقطه هدف اصابت کند و صرف توسعه و پیشرفت کشور و رضایتمندی مردم شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: پس از تایید کلیات قرار شد برای اجرایی شدن آن طرح بیاورند که این روند یک سال و نیم به طول انجامید و حالا به مرحله اجرا رسیده است. در این باره چند جلسه تشکیل شده و در جلسات نهایی تصویب شده که افزایش قیمت بنزین اجرایی شود و رهبری هم تایید کردند.

تابش یادآور شد: البته قرار بود مکانیزم‌هایی طراحی شود که به نحو خوب و موثری اجرایی شود که شاید از این امر خصوصا از جهت اطلاع رسانی به مردم غفلت شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها