کد خبر: 361226
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۳:۵۶:۳۸
| |

فرهاد تجری:

تصویب نهایی منطقه آزاد قصر شیرین به رونق منطقه می‌انجامد

نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب تصویب نهایی ایجاد منطقه آزاد تجاری قصر شیرین را موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این منطقه عنوان کرد.

تصویب نهایی منطقه آزاد قصر شیرین به رونق منطقه می‌انجامد
کد خبر: 361226
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۳:۵۶:۳۸

اعتمادآنلاین| فرهاد تجری گفت: یکی از مطالبات قدیم مردم منطقه قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلان غرب در استان کرمانشاه ایجاد منطقه آزاد تجاری بود که در پی سفر دولت و مطالبه نمایندگان استان و حضور رئیس جمهور این وعده داده شد و منطقه آزاد تجاری قصر شیرین نیز به هفت منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی که در دستور کار مجلس بود الحاق شد.

تجری با اشاره به طی تشریفات قانونی ایجاد منطقه آزاد تجاری قصر شیرین و تصویب آن در مجلس گفت: این مصوبه مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود که با حضور نماینده شورای نگهبان ایرادات مرتفع شد و ظرف امروز و فردا به تصویب نهایی خواهد رسید و خبر امیدبخشی برای مردم زلزله زده و جنگ زده این منطقه خواهد بود.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس ایجاد منطقه آزاد تجاری قصر شیرین را موجب ایجاد اشتغال، تولید ملی و رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بازار هدف ما حوزه اقلیم کردستان عراق و دولت مرکزی عراق است قطعا فرصت کم نظیری برای منطقه و کشور خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها