صفا هادی:

پیروزی بر ایران حکم صعود عراق به جام جهانی را داشت

هافبک تیم ملی فوتبال عراق از اهمیت برتری برابر تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی سخن گفت و آن را با صعود به جام جهانی برابر دانست.

پیروزی بر ایران حکم صعود عراق به جام جهانی را داشت
کد خبر: 361236
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۴:۱۲:۱۵

اعتمادآنلاین| صفا هادی، هافبک تیم ملی عراق که با زدن "ماسک" بعد از گل اول به ایران خبر ساز شد، درباره اتفاقات بازی با ایران گفت: پیروزی برابر ایران بسیار بزرگ بود.

آن‌قدر که انگار قهرمان شدیم یا به جام جهانی صعود کردیم. خیلی انسان های خوش شانسی هستیم که توانستیم مردم کشورمان را خوشحال کنیم. راه صعود به جام جهانی خیلی طولانی است و خیلی مانده تا به این مهم برسیم. بازی مهمی برابر بحرین در روز سه شنبه داریم و باید بتوانیم این دیدار را با برد به پایان ببریم تا به جام جهانی صعود کنیم.

هادی در ادامه صحبت‌های خود درباره‌ی احتمال محرومیت او به خاطر زدن ماسک بعد از گل اول مقابل ایران گفت: برای من اصلا مهم نیست که آنها تصمیم به محرومیت من بگیرند و برای من فقط شادی مردم کشورم مهم است و این پیام را نشان دهم که پیام مردم من صلح است و این پیام مثبت است تا زمانی که با حقوق شهروندان‌تان هم سو باشید. بازی با ایران بازی بزرگ و حساسی در منطقه و حتی سطح جهان است. ما می‌خواستیم نشان دهیم که اعتراضاتی که در عراق صورت می‌گیرد صلح‌جویانه است و مردم چیزهای اولیه را می خواهند. بازیکنان فوتبال فقط مسئولیت ندارند که در زمین کارشان را انجام دهند و خارج از زمین بازی هم مسئولیت دارند.

او درباره رابطه خود با سردار آزمون و عکسی که همراه با او قبل از بازی منتشر شد گفت: رابطه من با سردار به جام ملت های آسیا 2019 بر می‌گردد و از آن زمان تاکنون با هم در ارتباط بودیم. رابطه ما با هم برادرانه است و قبل از بازی هم ما با هم روبرو شدیم. رابطه ما فرارتر از ارتباطات سیاسی است و برای من او یک ورزشکار و انسان است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها