رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد:

کنترل قیمت‌ها با سخت‌گیری بیشتر

رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد: اکنون بازرسان و ناظران اصناف و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در سطح شهر فعال هستند و این روزها کنترل قیمت‌ها با سخت‌گیری و شدت بیشتری انجام می‌شود.

کنترل قیمت‌ها با سخت‌گیری بیشتر
کد خبر: 361252
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۴:۴۰:۵۴

اعتمادآنلاین| قاسم نوده فراهانی ضمن تاکید بر اینکه هرگونه گران‌فروشی به بهانه سهمیه‌بندی بنزین تخلف است، گفت: برای نظارت بر قیمت کالا دو قسمت داریم، اولین بخش آن گرانی کالاست که به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مربوط می‌شود و باید به بازار نظارت کند.

وی ادامه داد: موضوع دوم گران‌فروشی است که به اتاق اصناف مرتبط است. برای کنترل بازار به همه اعلام کرده‌ایم که کالا را با فاکتور رسمی بخرند. از سوی دیگر سود همه صنوف مصوب شده و مشخص است هر صنف می‌تواند چقدر سود دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: هر صنفی از سود تعیین شده تخطی کند به تعزیرات معرفی می‌شود و تعزیرات نیز مطابق با قوانین خاص خودش با آن برخورد خواهد کرد.

فراهانی افزود: اکنون بازرسی و نظارت اصناف و بازرسی و نظات سازمان حمایت در سطح شهر فعال هستند و این روزها کنترل قیمت‌ها با سخت‌گیری و شدت بیشتری انجام می‌شود.

پس از اعلام سهمیه‌بندی سوخت در بیست و چهارمین روز آبان، گمانه‌زنی‌های درباره افزایش قیمت کالاها و حمل‌ونقل مطرح شد؛ از همان روز جلسات فوق‌العاده در ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت‌ها آغاز شد و امروز نیز قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازرسی روزانه 30 هزار مورد برای کنترل قیمت‌ها در بازار خبر داده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها