کد خبر: 361270
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۵:۱۶:۳۷
| |

مرتضی محصص:

با صبر، آرامش و برنامه‌ریزی دقیق به جام جهانی می‌رسیم/ باید به ویلموتس زمان داد

مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال می‌گوید تیم ملی ایران می‌تواند به جام جهانی 2022 راه پیدا کند

با صبر، آرامش و برنامه‌ریزی دقیق به جام جهانی می‌رسیم/ باید به ویلموتس زمان داد
کد خبر: 361270
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۵:۱۶:۳۷

اعتمادآنلاین| مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث پشتیبانی همه امکانات لازم را جهت موفقیت تمام تیم‌های ملی انجام داده است. روشن است که کار فنی متفاوت از کار پشتیبانی و مدیریتی است و نباید این دو مقوله را با یکدیگر مقایسه کرد. این درست که نتیجه مقابل عراق مطلوب نبود، اما نا امیدی در فوتبال معنایی ندارد. تیم عراق را می‌توانیم با برنامه‌ریزی و راهکارهای مناسب در تهران شکست دهیم.

وی ادامه داد: زمان فاکتور بسیار مهم و قابل اهمیتی در حوزه ارزیابی عملکرد مربیان محسوب می‌شود. برای مثال سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از سپتامبر 2018 هدایت این تیم را بر عهده داشته و ویلموتس از ماه می 2019 به عنوان سرمربی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. باید زمان و فرصت کافی به کادر فنی داده شود. سرمربی عراق حدود یک سال است که با این تیم کار می‌کند و شناخت کامل‌تری نسبت به بازیکنانش دارد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال اظهار داشت: راه برای موفقیت باز است. بدون تردید برپایی اردو و برنامه‌ریزی منسجم در دستور کاری فدراسیون فوتبال قرار دارد و از هیچ تلاشی برای تدارکات و پشتیبانی تیم ملی دریغ نکرده است. تأکید می‌کنم نباید به هیچ عنوان نا امید بود. می‌توانیم به جام جهانی 2022 صعود کنیم. معتقدم با صبر، آرامش و برنامه‌ریزی دقیق به هدف‌مان خواهیم رسید.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها