کد خبر: 361325
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۲۰:۳۵:۵۵
| |

علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه شمال غرب نزاجا:

قدرت بالای دفاعی ایران دفع کننده تمامی حملات نظامی است

فرمانده قرارگاه شمال غرب نزاجا گفت: قدرت بالای دفاعی کشور هر گونه تهدید نظامی دشمنان انقلاب و استکبار جهانی را دفع خواهد کرد.

قدرت بالای دفاعی ایران دفع کننده تمامی حملات نظامی است
کد خبر: 361325
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۲۰:۳۵:۵۵

اعتمادآنلاین| امیرعلی حاجیلو، فرمانده قرارگاه شمال غرب نزاجا عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت شکست حصر سوسنگرد که در مجتمع فرهنگی و هنری ولایت سپاه اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: با برخورداری از قدرت بالای دفاعی، هر گونه تهدید نظامی دشمنان انقلاب دفع خواهد شد.

به گفته وی کلید و رمز پیروزی انقلاب در برهه‌های حساس همواره انسجام و وحدت بوده که نمونه آن را در شکست حصر سوسنگرد در دوران دفاع مقدس دیدیم.

فرمانده قرارگاه شمال غرب نزاجا به تشریح زوایای مختلف آزادسازی سوسنگرد پرداخت و افزود: عملیات‌های منجر به آزادسازی سوسنگرد نقطه شروعی برای دیگر اقدامات دفاعی و فتوحات بعدی رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

حاجیلو یادآور شد: در دوران دفاع مقدس ارتش عراق جزو یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی جهان بود تا با پشتیبانی دیگر دولت‌های مقتدر با هدف ساقط کردن انقلاب اسلامی و یا جداسازی بخشی از خاک کشور طراحی‌های گسترده نظامی را بر علیه ایران انجام دادند.

به گفته وی اولین مرحله از حمله رژیم بعث عراق به سوسنگرد در ششم مهر ماه سال 1359 رقم خورد که با از جان گذشتگی و حضور به موقع نیروهای مسلح این حمله نظامی با شکست مواجه شد.

فرمانده قرارگاه شمال غرب نزاجا با بیان اینکه تصرف سوسنگرد برای دشمن بسیار حائز اهمیت بود، افزود: بعد از شکست دشمن، به امید پیروزی در حملات بعدی در 24 آبان ماه همان سال با نیروهای بیشتر و دامنه هجومی بالاتری به سوسنگرد حمله ور شدند، اما باز هم با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و حضور مقتدرانه و منسجم نیروهای مسلح و اقشار بسیج نقشه دشمنان با شکست مواجه شد.

حاجیلو با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس دستانی در کار بود تا سوسنگرد آزاد نشود، تأکید کرد: عملیات سوسنگرد نماد ولایتمداری و عمل به هنگام در زمان حمله دشمنان انقلاب بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها