هدایت الله خادمی، عضو فراکسیون ولایی مجلس:

تاثیر اصلاح قیمت حامل‌های انرژی بر مایحتاج مردم به حداقل برسد

هدایت الله خادمی، عضو فراکسیون ولایی مجلس، تاکید کرد: که تمام دستگاه‌ها باید با اعمال نظارت دقیق از افزایش افسارگسیخته قیمت کالاهای اساسی به دنبال افزایش قیمت بنزین جلوگیری کنند.

تاثیر اصلاح قیمت حامل‌های انرژی بر مایحتاج مردم به حداقل برسد
کد خبر: 361436
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۰:۲۷:۰۷

اعتمادآنلاین| هدایت الله خادمی، عضو فراکسیون ولایی مجلس، با اشاره به ضرورت اطاعت تمام دستگاه‌ها و حرکت حول محور نظر رهبری گفت: مسئولین تصمیم اصلاح قیمت حامل‌های انرژی را اتخاذ کردند و اکنون اجرایی شده است ما نیز تابع نظر رهبری هستیم اما مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گرفته تا اثر این اصلاح قیمت بر روی کالاهای اساسی به حداقل برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: البته این امر شدنی نیست که کاملا جلوی افزایش قیمت تمام کالاها را بگیریم اما انتظار می‌رود تا جایی که امکان دارد از شدت این افزایش کاسته شود.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس تصریح کرد: در اقتصاد افزایش یک کالا قطعا بر روی سایر بخش‌ها بی تاثیر نخواهد بود و قطعا بر تمام بخش‌ها اثر می گذارد اما تمام دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا با اعمال نظارت دقیق جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرند.

وی افزود: نقد و انتقاد زمانی خوب است که تاثیر گذار باشد. ما باید با راهکارهای کارشناسی جلوی افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها را بگیریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها