کد خبر: 361472
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۱:۲۶:۳۱
| |

ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری:

نیاز است در کشور نواحی نوآوری توسعه یابد/ از توسعه "نواحی نوآوری" حمایت می‌کنیم

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، در افتتاحیه مرکز نوآوری دانشگاه تهران با بیان این‌که "نیاز است در کشور نواحی نوآوری توسعه یابد"، بر عزم جدی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در افزایش تعداد این نواحی تاکید کرد.

نیاز است در کشور نواحی نوآوری توسعه یابد/ از توسعه "نواحی نوآوری" حمایت می‌کنیم
کد خبر: 361472
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۱:۲۶:۳۱

اعتمادآنلاین| سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، در آیین افتتاحیه مرکز نوآوری کسب و کار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گفت: گسترش نواحی نوآوری در تهران را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم و برای این کار با شهرداری تهران نیز مذاکراتی داشته‌ایم.

ستاری ادامه داد: البته رسیدن به تفاهمات در این زمینه زمان‌بر است؛ اما دید مثبتی نسبت به موفقیت در این عرصه وجود دارد.

معاون علمی‌وفناوری رییس جمهور افزود: امیدواریم شتابدهنده‌های خوبی در این حوزه از محیط‌های دانشگاهی بیرون بیاید و بتوانیم نواحی نوآوری را در کل کشور توسعه دهیم.

مجالی برای شتابدهی و تجاری‌سازی ایده‌های خلاقانه

"مرکز نوآوری کسب و کار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران" به عنوان یک پلتفرم انتقال دانش از دانشگاه به صنعت فعالیت خواهد کرد و ایده‌های خلاق دانشجویان دانشگاه تهران به کمک تامین نیازهای فناورانه کشور می آید.

دانشجویان خلاق می توانند با استقرار در "مرکز نوآوری کسب و کار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران"، ایده‌های نوآورانه خود را 6 ماه تا یک سال پرورش دهند و در نهایت برای تجاری‌سازی محصول خود اقدام کنند.

این مرکز برای استقرار 25 تیم نوآور ظرفیت دارد و با حمایت از تیم‌های مستقر و معرفی به سرمایه‌گذاران، فرآیند تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه را شتاب می‌دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها