کد خبر: 361556
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۴:۱۸:۵۶
| |

«مسی» در تل‌آویو؛

رعشه پیرمرد اروگوئه‌ای از تصاویر خشونت‌های رژیم صهیونیستی

«لیونل مسی» و هم تیمی‌های وی در تیم ملی آرژانتین امروز (یکشنبه)، در آستانه دیدار دوستانه مقابل «لوئیس سوارز» و یاران اروگوئه‌ای وی، 18 ماه پس از لغو شدن دیدار جنجال برانگیز آلبی سلسته مقابل رژیم صهیونیستی، وارد تل‌آویو شدند.

رعشه پیرمرد اروگوئه‌ای از تصاویر خشونت‌های رژیم صهیونیستی
کد خبر: 361556
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۴:۱۸:۵۶

اعتمادآنلاین| 2 تیم آمریکای جنوبی فردا در حالی روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند که انتظار می‌رود مسی و سوارز در 2 جبهه مخالف تلاقی کنند؛ یک تارنمای آرژانتینی به طور آنلاین تصاویر فرود هواپیمایی حامل تیم ملی آرژانتین را در فرودگاهی در نزدیکی تل‌آویو پخش کرد.

مسی و «لیونل اسکالونی» سرمربی آرژانتین نیز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل اروگوئه شرکت کردند.

اسکالونی به خبرنگاران اسپانیایی گفت: مسی بازی می کند، حالا می‌توانید آرام باشید؛ بازیکنان خسته‌اند اما هیچ مشکل فیزیکی ندارند بنابراین برای اعلام ترکیب اولیه تا فردا صبر می‌کنیم.

این در حالی است که تیم ملی اروگوئه روز گذشته وارد تل‌آویو شد و «اسکار تابارز» در این نشست خبری از افزایش تنش و خشونت‌ها مابین نیروهای رژیم صهیونیستی و غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، ابراز نگرانی کرد.

نیروهای رژیم صهیونیستی گفته‌اند حدود 450 موشک در این منطقه شلیک شده و پدافند هوایی این رژیم یک‌دوجین از آنها را در میانه راه متوقف کرده و هدف قرار داده است.

اگرچه پنجشنبه صبح آتش‌بس اعلام شده اما شرایط همچنان ناپایدار است.

تابارز در این خصوص گفت: خیلی نگران بودم زیرا برای مثال از مونته‌ویدئو (پایتخت اروگوئه) برای ما تصاویری فرستاده‌اند که موشک‌هایی را نشان می‌دهد که در هوا به یکدیگر برخورد می‌کنند و ما چنین تجربه‌ای نداریم.

دیدار روز دوشنبه بدنبال لغو دیدار تدارکاتی آرژانتین مقابل رژیم صهیونیستی در آستانه جام جهانی 2018 روسیه انجام می‌شود؛ دیداری که به دلیل شدت گرفتن درخواست‌های تحریم این دیدار توسط فدراسیون فوتبال آرژانتین لغو شد.

در واقع این دیدار قرار بود در بیت‌المقدس انجام شود؛ موضوعی که خشم فلسطینی‌ها و انتقادهای فزاینده از تیم ملی آرژانتین را در فضای مجازی برانگیخت.

جنبش بی‌دی‌اس (بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم رژیم صهیونیستی) برگزاری این دیدار را محکوم کرده است.

مسی در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که وارد کردن اتهامات فساد به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) در کوپا آمریکای 2019، سه جلسه محرومیت برای وی به همراه داشت؛ او کنمبول را به فساد و مهیا کردن شرایط برای قهرمانی میزبان آن تورنمنت یعنی برزیل متهم کرد اما پس از سپری کردن محرومیت، در نخستین بازگشت ملی خود در دیداری دوستانه مقابل سلسائو در ریاض موفق شد تک‌گل پیروزی‌بخش آلبی سلسته را به ثمر برساند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها