فان‌دایک:

هلند به جایی که به آن تعلق داشت برگشت

مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال هلند عنوان کرد این تیم با صعود به یورو 2020 به جایی که به آن تعلق داشت برگشت.

هلند به جایی که به آن تعلق داشت برگشت
کد خبر: 361565
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۴:۳۱:۰۸

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال هلند که در یورو 2016 و جام جهانی 2018 غایب بود با هدایت رونالدو کومان توانست جواز حضور در یورو 2020 را به دست بیاورد.

فیرجیل فان دایک بعد از صعود لاله‌های نارنجی به یورو 2020 گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاوریم. این افتخار بزرگ برای مردم هلند است. هلند به جایی که به آن تعلق داشت برگشت و حالا باید به فکر حضور قدرتمند در این رقابت‌ها باشیم. متاسفانه ما دو تورنمت بسیار بزرگ را از دست دادیم که خیلی سخت و ناگوار بود و نزدیک بود به موفق نبودن عادت کنیم و خیلی زود توانستیم به خودمان بیاییم. ما حالا در یورو 2020 هستیم و خیال‌مان راحت شده است. خیلی چیزها است که باید در آن پیشرفت کنیم و هنوز جای زیادی برای بهتر شدن داریم ولی همین که اول توانستیم بعد از دو ناکامی به یورو صعود کنیم، خوشحال کننده است.

تیم ملی هلند با دو امتیاز کم‌تر از آلمان در رده دوم گروه خود قرار دارد و صعود این تیم به مرحله نهایی قطعی شده است و حالا در صورت شکست آلمان در بازی پایانی و پیروزی هلند، ممکن است حتی شاگردان کومان به عنوان تیم نخست راهی این رقابت‌ها شوند.

فان دایک به دلایل شخصی در بازی تیمش برابر استونی در بازی آخر انتخابی یورو 2020 غایب است و تیمش را همراهی نمی‌کند. این دیدار قرار است فردا شب (سه‌شنبه) برگزار شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها