هیات‌های والیبال استان‌ها بازوان توانمند فدراسیون هستند

سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: این فدراسیون از دیرباز به هیات‌های والیبال استان‌ها به عنوان بازوان توانمند خود می‌نگرد و این دیدگاه جاری و ساری است.

هیات‌های والیبال استان‌ها بازوان توانمند فدراسیون هستند
کد خبر: 361605
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۶:۳۰:۳۲

اعتمادآنلاین| علی فتاحی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: امروز با رای اکثریت مجمع، رییس هیات والیبال خراسان رضوی انتخاب شد تا پس از 14 ماه ثبات در این مجموعه برقرار شود.

وی حال و هوای این روزهای والیبال را "انتخاباتی" عنوان کرد و اظهار داشت: همانند آنچه پیشتر اعلام شده است کماکان 6 نامزد برای حضور در انتخابات رییس فدراسیون تایید صلاحیت شده‌اند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: آقای داورزنی از معاونت وزیر ورزش و جوانان استعفا داده‌اند و هم اکنون یکی از نامزدهای کسب کرسی ریاست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی هستند.

فتاحی افزود: فدراسیون والیبال براساس اعلام نهادهای بالا دستی باید تعهدات مالی خود را از تیم‌ها استیفا می‌کرد و نماینده خراسان رضوی در دقیقه 90 به مسابقات لیگ برتر وارد شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با لطف و مساعدت مسئولان استان و غنای مالی حامیان ورزشی در این استان پای حامیان مالی به حمایت از تیم‌های باشگاهی باز شده و تعداد نمایندگان خراسان رضوی در لیگ بیشتر شود.

انتخابات ریاست فدراسیون والیبال قرار است چهارشنبه 29 آبان برگزار شود.

هفته گذشته فدراسیون والیبال محمود افشاردوست، محمدرضا داورزنی، افشین داوری، محمدرضا رشیدی، احمد سعادتمند و امیرحسین منظمی را به عنوان نامزدهای احراز صلاحیت‌ شده، منتشر و اعلام کرد اسامی سایر نامزدها در صورت اعلام مراجع ذیصلاح به این لیست افزوده خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها