کد خبر: 361608
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال و کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال،‌ در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

داورزنی قبل از ثبت‌نام باید استعفا می‌داد/ فکر می‌کردم داورزنی از یک جوان حمایت کند/ همه کاندیداها شانس یکسانی دارند/ همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به فدراسیون سر و سامان بدهیم

بهنام محمودی، نامزد انتخابات ریاست فدراسیون والیبال، گفت: من فکر می‌کردم آقای داورزنی از یک جوان حمایت کند. البته ایشان از حق قانونی خودش استفاده کرده است. همه کاندیداها شانس یکسانی دارند و جزو خانواده والیبال هستند.

داورزنی قبل از ثبت‌نام باید استعفا می‌داد/ فکر می‌کردم داورزنی از یک جوان حمایت کند/ همه کاندیداها شانس یکسانی دارند/ همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به فدراسیون سر و سامان بدهیم
کد خبر: 361608
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منیژه موذن - انتخابات فدراسیون والیبال ایران روز چهارشنبه 29 آبان برگزار می‌شود. در حالی که هفته گذشته اسامی محمود افشاردوست، محمدرضا داورزنی، افشین داوری، محمدرضا رشیدی، احمد سعادتمند و امیرحسین منظمی به عنوان نامزدهای تایید صلاحیت‌شده اعلام شده بود، صلاحیت بهنام محمودی نیز روز دوشنبه 27 آبان اعلام شد.

اعتمادآنلاین به این بهانه گفت‌وگویی با بهنام محمودی انجام داده است که در ادامه می‌خوانید.

***

*تایید صلاحیت شما به فاصله 2 روز قبل از انتخابات اعلام شده. این اتفاق در انتخابات قبل هم برای شما رخ داد و صلاحیت‌تان خیلی دیر اعلام شد. به نظر خودتان چرا این اتفاق تکرار شده است؟

چون بیرون از تهران و در شورای شهر کرج حضور داشتم، تا پرونده در تهران بررسی شود کمی زمان برد. من از جناب وزیر و آقای صالحی امیری تشکر می‌کنم که کمک کردند این مساله تسریع شود. البته قرار بود تایید صلاحیت تا چهارشنبه اعلام شود، اما فکر می‌کنم به دلیل بارش برف و دیگر مسائل کمی طول کشید.

*با توجه به اینکه شما و آقای افشاردوست به هم نزدیک هستید، امکان ائتلاف شما و ایشان وجود دارد؟

همه این دوستان برای من عزیز هستند. در عالم دوستی با هم رقابت می‌کنیم. هدف همه ما یکی است. هدف همه ما خدمت به والیبال است. من هم اگر انتخاب شوم، از توان همه این دوستان استفاده خواهم کرد. هدف ما شخص نیست، هدف‌مان خدمت به مردم کشور و پرچم‌مان است. 20 سال والیبال بازی کردیم و الان فقط می‌خواهیم به والیبال خدمت کنیم. طبق فرمایش مقام معظم رهبری که گفته بودند جوان‌ها وارد صحنه شوند، آمدیم.

*آیا فکر می‌کردید آقای داورزنی باز هم به انتخابات ورود کند؟

من فکر می‌کردم آقای داورزنی از یک جوان حمایت کند. البته ایشان از حق قانونی خودش استفاده کرده است. ایشان زحمات زیادی برای والیبال کشیده‌ است، اما می‌تواند حالا این تجربیات را در اختیار جوان‌ترها بگذارد. این را هم اضافه کنم که معتقدم آقای داورزنی قبل از ثبت‌نام باید استعفا می‌داد.

*شانس آقای داورزنی را در انتخابات پیش رو چقدر می‌دانید؟

همه کاندیداها شانس یکسانی دارند. همه این افراد جزو خانواده والیبال هستند. رزومه افراد بررسی خواهد شد. کسانی که رأی می‌دهند هم جزئی از خانواده والیبال هستند.

*به نظر شما چه کسی از بین کاندیداها برای این پست بهتر است؟

من همه این افراد را اصلح‌ و بهتر از خودم می‌دانم. به خصوص آقای افشاردوست و آقای منظمی چون از خانواده والیبال هستند نمره مثبتی نسبت به بقیه دارند.

*برنامه خود شما در صورت انتخاب شدن برای آینده والیبال چه خواهد بود؟

بیشترین تعامل را با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و بخش خصوصی خواهیم داشت. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به فدراسیون سر و سامان بدهیم و برای کمیته‌ها افراد مناسبی را انتخاب کنیم. و اسپانسرهای قوی و برنامه منظم برای لیگ مردان و زنان و بخش ساحلی داشته باشیم. در راستای کسب کرسی‌های جهانی و بین‌المللی برای داوران و مربیان تلاش خواهیم کرد. در رده پایه و جوانان هم بیشتر کار خواهیم کرد. در مورد باشگاه‌ها و کانون‌ها باید بیشتر کار کنیم. در عین حال از تجربه آدم‌های بزرگی مثل آقایان یزدانی‌خرم و داورزنی بهره خواهیم برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها