کد خبر: 361624
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۷:۵۰:۲۵
| |

غلامحسین مظفری مطرح کرد:

سرمایه‌گذاران خارجی فرصت سرمایه‌گذاری در ایران را از دست ندهند / تولید ارزهای دیجیتال در کیش

مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: سرمایه‌گذاران کشورهای خارجی از اتفاقات سخت تحریم نترسند و فرصت سرمایه‌گذاری در ایران را از دست ندهند.

سرمایه‌گذاران خارجی فرصت سرمایه‌گذاری در ایران را از دست ندهند / تولید ارزهای دیجیتال در کیش
کد خبر: 361624
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۷:۵۰:۲۵

اعتمادآنلاین| غلامحسین مظفری در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در کیش با این اینکه ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های اقتصادی در ایران وجود دارد، گفت: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه امروز اقتصاد کشور به ثبات نسبی رسیده و باید از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد رونق استفاده کنیم. استفاده از بازار سرمایه به عنوان پیشران اقتصاد در طول سال گذشته قابل توجه بوده و شاهد رشد بورس در سال گذشته بوده ایم .

وی افزود: مهمترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه آثار ضد تورمی، تامین مالی مناسب و نقد شوندگی بالا است که بانک‌ها با اصلاح ساختاری نسبتا مناسب و ساماندهی منابع می‌توانند از طریق بورس تاثیر بیشتری برای کمک به بخش‌خصوصی داشته باشند. طوری‌که افزایش 60 درصدی شاخص بانکداری در بورس بوده‌ایم.

رییس منطقه آزاد کیش گفت: رشد بیمه هم در بورس صددرصدی بوده که شاهد فرهنگ پوشش ریسک در حوزه های مختلف از طریق بیمه هستیم .

مظفری ادامه داد: صنعت بیمه باید تاثیر مستقیم در رونق کسب و کار داشته باشد و بیمه‌های اتکایی برای پروژه‌های بزرگ فراهم شوند چراکه وجود بیمه‌های اتکایی یک امر حیاتی است.

رییس منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه علی‌رغم تحریم‌ها شاهد برگزاری این رویداد اقتصادی با حضور نمایندگان چند کشور در کیش هستیم، گفت: سرمایه‌گذاران کشورهای خارجی از اتفاقات سخت تحریم نترسند و فرصت سرمایه‌گذاری در ایران را از دست ندهند. منطقه آزاد کیش به‌دلیل دارا بودن موقعیت‌های خاص فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ایجاد کرده و می‌تواند راندمان سرمایه‌گذاری را افزایش دهد.

وی با اشاره به راه‌اندازی بورس بین الملل تاکید کرد: مقدمات راه‌اندازی بورس بین‌الملل در کیش و تصویب آن در دولت انجام شده و بورس بین‌المللی می‌تواند مبنای مشارکت با کشورهای خارجی باشد.

مظفری از اجرای 120 پروژه عمرانی خبرداد و گفت: ارزش این پروژه‌ها بیش از 130 میلیارد تومان است .

وی تاکید کرد: تولید ارزهای دیجیتال را در کیش دنبال می‌کنیم و دنبال توسعه ترمینال فرودگاه با ظرفیت 6 میلیون نفر هستیم.

مظفری در پایان گفت: کیش به شهر هوشمند و خلاق تبدیل می‌شود و برای تحقق این هدف از حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها حمایت می‌کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها