کد خبر: 361642
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۹:۳۱:۲۳
| |

تخلیه منازل در برخی مناطق ایتالیا در پی شرایط نامساعد جوی

شرایط بد آب و هوایی در ایتالیا و بارش باران‌های سیل آسا و برف سنگین و وقوع بهمن، موجب تخلیه شمار زیادی از سکنه خانه‌ها شده است.

تخلیه منازل در برخی مناطق ایتالیا در پی شرایط نامساعد جوی
کد خبر: 361642
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۹:۳۱:۲۳

اعتمادآنلاین| شرایط بد آب و هوایی در ایتالیا و بارش باران‌های سیل آسا و برف سنگین و وقوع بهمن، شمال تا جنوب این کشور را تحت تاثیر خود قرار داده؛ به طوریکه موجب تخلیه شمار زیادی از سکنه خانه‌ها نیز شده است.

شرایط بد آب و هوایی که مناطق مختلفی از ایتالیا را در برگرفته بود، همچنان ادامه دارد. اما در شهر ونیز در این کشور که سطح آب در میادین و معابر اصلی به بیش از 150 سانتیمتر رسیده بود، اوضاع در حال بهتر شدن است؛ به طوری که از امروز موزه‌ها و مدارس، فعالیت‌های خود را از سرگرفته اند.

این در حالی است که بر اساس پیش بینی‌های به عمل آمده، مناطق مرکزی و شمالی ایتالیا همچنان باید در انتظار موج جدیدی از بارش‌ها باشند.

در عین حال با توجه به بارش باران‌های سیل آسا و طغیان رودخانه ها، ساکنان تعداد زیادی از خانه‌های شهر مودنا در ایتالیا مجبور به تخلیه و ترک محل سکونت خود شده اند.

اما علاوه بر شرایط سخت ناشی از بارش باران و جاری شدن سیل، بارش برف سنگین در مناطق کوهستانی ایتالیا نیز شرایط را برای ساکنان این مناطق غیرعادی کرده است. در یکی از مناطق کوهستانی، بارش برف و جاری شدن گل و لای موجب خارج شدن قطار از ریل شده است.

دیروز نیز به علت بارش برف سنگین، شرایط در دیگر مناطق ایتالیا از جمله آلتو آجیده بحرانی اعلام شده بود. جائیکه برق تعداد 11 هزار خانوار ساکن در آن قطع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها