کد خبر: 361691
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۰۸:۵۷:۰۰
| |

هوک: از اغتشاشات و آشوب‌ها در ایران حمایت می‌کنیم

برایان هوک با طرح ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا از مطالبات مردم ایران حمایت می‌کند.

هوک: از اغتشاشات و آشوب‌ها در ایران حمایت می‌کنیم
کد خبر: 361691
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۰۸:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| برایان هوک، رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا که تاکنون زمینه‌ساز اعمال تحریم‌های زیادی علیه ملت ایران بوده است، در گفت‌وگو با اسکای‌نیوز عربی گفت: اولویت دولت دونالد ترامپ منزوی کردن نظام ایران و نمایندگان آن در منطقه و وضع سلسله تحریم‌هایی علیه تهران است.

او در رابطه با ناآرامی‌ و اغتشاشات اخیرا ایران هم گفت: آمریکا از مطالبات ملت ایران حمایت می‌کند، ملت ایران از نظامی که نتوانست وظایف خود را انجام دهد، خسته شده‌اند.

برایان هوک مدعی شد: ما از مطالبات ملت ایران حمایت می‌کنیم زیرا ایران اموالش را در راستای ایجاد بی ثباتی در کشورهای دیگر خرج می کند و ما از آنها می‌خوهیم که این اموال در راستای بهبود اوضاع معیشتی مردم خرج کنند.

هوک با طرح ادعای حمایت ایران از شبه‌نظامیان در عراق، لبنان و یمن و لزوم توقف این حمایت ها گفت: ایران امروز هزینه توطئه علیه کشورهای دیگر را می‌پردازد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با گسترش دامن دخالت‌های خود به عراق گفت: هر مسئول عراقی که بخواهد در زیرسایه «سلطه‌گری ایران بر عراق» ثروت و اموال ملت را بخورد، علیه آن تحریم وضع خواهیم کرد.

بریان هوک در ادامه مدعی شد که که مقامات ایرانی می خواهند حزب‌الله‌های دیگری همانند حزب‌الله لبنان در عراق و یمن ایجاد کنند و ما می‌دانیم که برخی افسران ایرانی با حوثی‌های در یمن همکاری دارند.

او مدعی شد ایران باعث از بین رفتن صلح در خاورمیانه شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها