کد خبر: 361743
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۰:۰۱:۰۰
| |

حضرتی در تشریح نشست کمیسیون اقتصادی:

دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از گرانی‌ آماده هستند/ بازار رصد می‌شود

الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، می‌گوید تمامی دستگاه‌ها برای ممانعت از گرانی کالاها در پی افزایش قیمت بنزین آماده هستند و بازار لحظه ای رصد می‌شود.

دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از گرانی‌ آماده هستند/ بازار رصد می‌شود
کد خبر: 361743
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۰:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود، به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونان وی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، نمایندگان بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی، اتاق بازرگانی و اصناف در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: به دنبال مسائل به وجود آمده پس از تصمیم سران سه قوه مبنی بر افزایش قیمت بنزین و پیام مقام معظم رهبری، رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اقتصادی ماموریت داد تا این کمیسیون، برنامه‌های دستگاه های مسئول را جهت کنترل قیمت‌ها در بازارهای مختلف از جمله بازار ارز، بورس کالا و .... بررسی کند.

وی با بیان اینکه دستورکار کمیسیون اقتصادی به منظور بررسی برنامه دستگاه های اجرایی جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تغییر کرد، اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست امروز مشخص شدن تمهیدات اندیشیده شده در دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از گرانی کالاها پس از افزایش قیمت بنزین بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: بانک مرکزی، سازمان بورس، وزیر صمت، قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی و... گزارش خوبی درباره ماموریت‌های خود ارائه کردند. در این جلسه همچنین سوالات و نگرانی های نمایندگان نیز مطرح و بررسی شد.

حضرتی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها برای ممانعت از گرانی کالاها آماده هستند و بازار لحظه ای رصد می‌شود، ادامه داد: مقرر شد؛ گزارشات سازمان های حاضر در جلسه امروز به صورت هفتگی بررسی شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مردم مطمئن باشند با تمام توان در کنار آنها هستیم تا از تورم افسارگسیخته که -نگران آن هستند- جلوگیری کنیم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها