کد خبر: 361803
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۰:۵۵:۵۵
| |

ابراهیم نکو، فعال سیاسی:

قوانین به نفع تولید کنندگان اصلاح شود

ابراهیم نکو، فعال سیاسی، گفت: وجود برخی قوانین همچنان برای تولید کنندگان سردر گم کننده است.

قوانین به نفع تولید کنندگان اصلاح شود
کد خبر: 361803
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۰:۵۵:۵۵

اعتمادآنلاین| ابراهیم نکو، فعال سیاسی، در ارتباط با ضرورت توجه به رونق تولیدات داخلی برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بحث تولید و حمایت از تولیدکنندگان در جامعه بوده است و معمولا نام گذاری‌های سال را هم در راستای این موضوعات و دعوت از مسئولین سیاستگذار برنامه ریزی کرده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود همه این دغدغه‌ها که از سوی ایشان وجود داشته و دارد بخش تولید داخلی با کاسی‌هایی روبه‌رو بوده که نشان گر عدم محقق شدن کامل خواسته‌هایشان در این حوزه است. البته که در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی هم در حوزه تولید داخلی افتاده است و نباید فقط به کوتاهی‌ها و کاستی‌ها توجه کرد.

این نماینده اسبق مجلس گفت: رهبری بیش‌از سایرین به فکر این هستند که بتوان موانع و مشکلاتی که سر راه تولید کنندگان است را از پیش پای آنان برداشت. بارها در سخنانشان تاکید داشتند که تمام تولید کنندگان و کسانی که در خط مقدم تولید هستند را باید مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به موانع رشد تولید داخلی گفت: موانعی وجود دارد که تا از سر راه تولید کنندگان است بر داشته نشود به آرمان‌های اقتصادی نظام نمی رسیم. امروز تولید کننده با توجه به مشکلات بیرونی و درونی با کم بود نقدینگی رو به رو شده‌اند. این در حالی است که آن‌ها می توانند با افزایش نقدینگی تعدیل نیروها را ملغی و رونق و توسعه را بهبود ببخشند. با افزایش نیروی کار افزایش تولید هم ایجاد می‌شود.

نکو گفت: وجود برخی قوانین همچنان برای تولید کنندگان سردر گم کننده است. سلایق مختلفی که در ادارات ما وجود دارد باعث می‌شود میل تولید کننده برای ایجاد اشتغال پایدار کم شود. دولت با تمام توان خودش باید سعی کند همه قوانین متداخل و منع کننده را برطرف کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها