کد خبر: 361814
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۰:۱۳:۰۰
| |

استاندار حلبچه بر فعال‌تر شدن بازارچه‌های مرزی با ایران تأکید کرد

استاندار حلبچه در دیدار با سرکنسول ایران در سلیمانیه خواستار فعال‌تر شدن بازارچه‌های مرزی بین استان حلبچه با ایران شد.

استاندار حلبچه بر فعال‌تر شدن بازارچه‌های مرزی با ایران تأکید کرد
کد خبر: 361814
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۰:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| «مهدی شوشتری» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، روز دوشنبه 27 آذر ماه در محل سرکنسولگری، با «توفیق آزاد» استاندار حلبچه ملاقات کرد.


در این ملاقات که معاون استاندار و فرماندار حلبچه نیز حضور داشتند، در خصوص توسعه روابط بین استان حلبچه با استان‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و نتایج سفر اخیر استاندار کرمانشاه به حلبچه و پیگیری توافقات صورت گرفته در این سفر، بحث و تبادل نظر شد.


شوشتری با اشاره به درد و رنج مردم حلبچه و همراهی مردم و دولت ایران در دوران‌های سخت با مردم اقلیم کردستان و حلبچه، اطمینان داد که این همراهی در دوران شکوفایی و توسعه استان حلبچه بیش از پیش خواهد بود.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی تجار و بازرگانان و شرکت‌های فنی و مهندسی ایران برای تقویت همکاری‌های تجاری و مشارکت در پروژه‌های عمرانی حلبچه تاکید کرد.


استاندار حلبچه متقابلا ضمن قدردانی از نقش بارز مردم و دولت ایران در کمک به مردم حلبچه، برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف اعلام آمادگی کرد و خواستار فعال‌تر شدن بازارچه‌های مرزی بین استان حلبچه با ایران شد.

سفر قریب‌الوقوع هیأت تجاری استان حلبچه به استان کرمانشاه و بررسی زمینه‌های همکاری در حوزه کشاورزی و دفع آفات و آموزش، از دیگر موضوعات مطروحه در این دیدار بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها