تاثیر شرایط اخیر بر جشنواره فیلم رشد

دبیر جشنواره فیلم «رشد» با اشاره به تاثیر شرایط اخیر جامعه بر این رویداد، از علاقه‌مندان به سینما دعوت کرد به تماشای فیلم‌های این رویداد که برای خانواده‌ها و کارشناسان مختلف است، بروند.

تاثیر شرایط اخیر بر جشنواره فیلم رشد
کد خبر: 361859
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۲:۱۲:۲۶

اعتمادآنلاین| وحید گلستان، درباره استقبال مخاطبان از این جشنواره که سه روز قبل شروع شده، بیان کرد: طبعاً شرایط چند روز اخیر جامعه بر این جشنواره تاثیر گذاشته و از آنجا که سبک زندگی ما به ارتباطات اینترنتی و اطلاع رسانی اینترنتی وابسته است با قطع شدن اینترنت و نیز کم شدن رفت‌وآمدها محدودیت‌هایی بر جشنواره به وجود آمده و به ویژه سانس‌های صبح سینما فلسطین با تعداد محدودی تماشاچی روبرو است.

او افزود: با این حال 280 سالن دیگر ما در تهران و شهرستان به طور منظم نمایش‌های خود را دارند و بعدازظهرها هم در سینما فلسطین شرایط بهتر است.

او با اشاره به برنامه‌های جنبی مختلفی که در این جشنواره تدارک دیده شده، از مخاطبان و علاقه‌مندان به سینما برای حضور در سالن‌های این جشنواره دعوت و تاکید کرد: جشنواره فیلم رشد سانس‌های ویژه برای خانواده‌ها و کارشناسان در رشته‌های مختلف دارد و چند فیلم‌ اسکاری و آن‌هایی که در جشنواره‌های داخلی موفقیت‌هایی داشتند هم در این جشنواره نمایش داده می‌شود و فرصت خوبی برای علاقه‌مندان است.

چهل‌ونهمین جشنواره فیلم رشد عصر روز جمعه یکم آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها