کد خبر: 361899
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۳:۳۲:۴۵
| |

فرمانده ارتش پاکستان:

با هرگونه شرارت و ناامنی در مرزهای مشترک با ایران برخورد قاطع می‌کنیم

فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با شمخانی سرحدات مشترک 2 کشور را مرزهای صلح و دوستی برشمرد و گفت: ارتش پاکستان مصمم است با رصد مستمر و همه‌جانبه مرزهای مشترک با هر گونه شرارت و ناامنی در این مناطق قاطعانه برخورد کند.

با هرگونه شرارت و ناامنی در مرزهای مشترک با ایران برخورد قاطع می‌کنیم
کد خبر: 361899
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۳:۳۲:۴۵

اعتمادآنلاین| امیردریابان علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش‌ازظهر امروز (سه‌شنبه) در دیداربا ارتشبد قمر باجوا، فرمانده ارتش پاکستان بر ضرورت همگرایی و همکاری کشورهای منطقه در مبارزه با هرگونه اقدام ناامن ساز و بی ثبات کننده تاکید کرد.

در این دیدار ارتشبد قمر باجوا، فرمانده ارتش پاکستان نیز با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران خواستار تقویت و گسترش همکاری همه‌جانبه میان ایران و پاکستان شد.


او سرحدات مشترک دو کشور را مرزهای صلح و دوستی عنوان و تاکید کرد: ارتش پاکستان مصمم است با رصد مستمر و همه جانبه مرزهای مشترک با هرگونه شرارت و ناامنی در این مناطق قاطعانه برخورد کند.


باجوا با اشاره به توطئه کشورهای فرامنطقه‌ای برای ایجاد جنگ و ناامنی در کشورهای اسلامی و دامن زدن به فرقه گرایی در جهان اسلام گفت: مقابله همه جانبه با این راهبرد خطرناک که تنها نتیجه آن نابودی منابع مادی و انسانی کشورهای اسلامی است مهمترین اولویت امروز جهان اسلام است.


فرمانده ارتش پاکستان از سیاست قاطع و غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی در حمایت از آرمان مردم فلسطین تقدیر کرد و گفت: پایداری ایران در دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین بسیار شجاعانه و درس آموز است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها