رضا کریمی، نماینده مردم اردبیل در مجلس:

وزیر آموزش و پرورش اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان را شعار ندهد، اجرا کند

رضا کریمی، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، خطاب به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان را فقط شعار ندهید بلکه آن را عملیاتی و اجرایی کنید.

وزیر آموزش و پرورش اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان را شعار ندهد، اجرا کند
کد خبر: 361915
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۳:۵۶:۵۴

اعتمادآنلاین| رضا کریمی، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز خانه ملت، گفت: به نمایندگی از مردم شریف اردبیل در حضور نمایندگان به دلیل رای به اصلاحیه لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری تشکر می‌کنم.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: شعار ندهید و به رتبه‌بندی فرهنگیان عمل کنید و به پرداخت معوقات معلمین خرید خدمتی توجه لازم را داشته باشید. علت توزیع کتب ریاضی و زیست‌شناسی چاپ 1397 به جای چاپ 1398 برای دانش‌آموزان کنکوری را توضیح دهید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشاورزی گفت: چرا در مکانیزه کردن کشاورزی نظارت کافی را ندارید، چرا متقاضیان چند هزار نفری خرید تراکتور همچنان بلاتکلیف هستند. این چه نوع حمایت از بخش تولید و کشاورزی است؟

کریمی خطاب به وزیر کار اظهار کرد: به مصوبات و تصمیمات و اقدامات نیمه‌کاره مسئولین وقت به ویژه مرحوم نوربخش احترام بگذارید و کلنگ‌زنی ایشان در مرکز درمانی شهرستان نمین را اجرایی کنید همچنین ایجاد مرکز درمانی شماره 2 اردبیل را مورد توجه قرار دهید.

وی در پایان اضافه کرد: مدیران صداوسیما به داد نیروهای حق‌الزحمه‌ای صداوسیمای مرکز اردبیل برسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها