کد خبر: 361933
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۴:۴۰:۴۲
| |

کوین لروکس:

هدف‌مان المپیک است و تا آخر می‌جنگیم/ حضورم در برزیل شگفت‌انگیز بود

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال فرانسه گفت: بدون شک هدف‌مان حضور در رقابت‌های المپیک 2020 است و تا آخرین لحظه برای رسیدن به آن می‌جنگیم.

هدف‌مان المپیک است و تا آخر می‌جنگیم/ حضورم در برزیل شگفت‌انگیز بود
کد خبر: 361933
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۴:۴۰:۴۲

اعتمادآنلاین| کوین لروکس، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال فرانسه یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم است. او برای فصل گذشته راهی لیگ برزیل شد تا تجربه‌ای جدید داشته باشد و نکته جالب‌تر اینکه برای فصل آینده تصمیم دارد تا راهی قاره آسیا شده و در لیگ چین توپ بزند.

او همراه با تیم ملی فرانسه هنوز نتوانسته جواز حضور در رقابت‌های المپیک 2020 را کسب کند، اما امید دارد تا در مرحله دوم انتخابی المپیک بتواند به هدفش برسد.

لروکس در مورد مسابقات قهرمانی اروپا و اینکه چرا تیم ملی فرانسه نتوانست در این مسابقات به مدال دست پیدا کند، اظهار داشت: اواخر مسابقات برخی از بازیکنان فرانسه مصدوم شدند و نتوانستند تیم را همراهی کنند. اگر کل تیم در شرایط مناسب قرار داشت می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه فرانسه اولین شانس حضور در المپیک 2020 توکیو را از دست داده است گفت: ما در لهستان می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. بدون شک خستگی تیم و بازیکنان از جمله عوامل مهمی بود که باعث شد ما نتوانیم حضور خود در المپیک را قطعی کنیم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال فرانسه با اشاره به مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم به المپیک صعود کنیم و قطعاً این هدف اصلی ما است. باید تلاش کنیم تا مصدومیت به سراغ ما نیاید تا بتوانیم در بالاترین سطح بازی کنیم. در گروه دشواری قرار داریم و همه این موضوع را می‌دانند، اما با این وجود تا آخر می‌جنگیم.

لروکس در مورد تجربه حضورش در تیم سادا کروزیروی برزیل عنوان کرد: این اتفاق یک تجربه شگفت‌انگیز بود. قطعاً کشور برزیل و باشگاه ساداکروزیرو از جمله محبوب‌های والیبالی هستند. امیدوارم دوباره بتوانم در آنجا بازی کنم.

وی برای فصل آینده و حضورش در قاره آسیا و لیگ چین، گفت: به این دلیل چین را انتخاب کردم که هرگز آنجابازی نکرده بودم. نکات خوب زیادی در مورد پکن شنیده‌ام. چینی‌ها از همان روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات تابستانی به من پیشنهاد دادند و من هم نتوانستم پیشنهاد آنها را رد کنم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال فرانسه در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در چین از کوین تیلی (ملی‌پوش فرانسوی) مشورت گرفته است یا خیر، اظهار داشت: کوین نکات زیادی را در مورد تیم، فرهنگ و شهر به من داده است. او درخصوص سطح مسابقات هم توضیحاتی به من داد که برایم بسیار مفید بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها