کد خبر: 361974
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۸:۲۱:۳۴
| |

رشیده طلیب، نماینده آمریکایی:

موضع ترامپ قانون‌شکن درباره شهرک‌سازی‌ها، واقعیت را تغییر نمی‌دهد

یک نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ترامپ را دیکتاتوری قانون‌شکن توصیف کرد و گفت تغییر موضع واشنگتن در قبال شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی کرانه باختری، واقعیات را تغییر نمی‌دهد.

موضع ترامپ قانون‌شکن درباره شهرک‌سازی‌ها، واقعیت را تغییر نمی‌دهد
کد خبر: 361974
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۸:۲۱:۳۴

اعتمادآنلاین| رشیده طلیب نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه در توئیتی شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را ناقض قوانین بین‌المللی خواند و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را نیز فردی قانون‌شکن و خودکامه توصیف کرد.

وی در توییتر نوشت: «شهرک‌سازی‌های اسرائیل در کرانه باختری ناقض قوانین بین‌المللی است. مهم نیست رژیم فاسد و بی‌اخلاق ترامپ (بله، او شاه‌واره‌ای دیکتاتور و قانون‌شکن است) چه می‌گوید. این موضوع واقعیت را تغییر نمی‌دهد.»

«ایلهان عمر» نماینده دموکرات ایالت مینسوتا نیز در پیامی در توئیتر از تصمیم آمریکا برای به‌رسمیت شناختن شهرک‌سازی اسرائیل انتقاد کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «شهرک‌سازی‌های اسرائیل نقض کننده قوانین بین‌المللی، چندین دهه سیاست خارجی آمریکا و حقوق بشر فلسطینی‌هاست. تمام کسانی که معتقد به امکان صلح هستند باید در این باره حرف بزنند. در پایان، ما نه کلمات دشمنانمان، بلکه سکوت دوستانمان را به یاد خواهیم سپرد.»

مایک پامپئو دیروز دوشنبه، اعلام کرد که دولت دونالد ترامپ سیاستش رادر قبال شهرک‌سازی‌های اسرائیل در کرانه باختری تغییر داده و اعلام می‌کند که این شهرک‌سازی‌ها «به خودی خود» نقض قوانین بین‌المللی به شمار نمی‌رود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها