گودرزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

اظهارات وزیر خارجه آمریکا مصداق دخالت در امور داخلی کشورمان است

مسعود گودرزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا و برخی مقامات اروپایی درباره اعتراضات به اصلاح قیمت بنزین را مداخله جویانه خواند و تاکید کرد که این اظهارات مصداق بارز دخالت در امور داخلی کشورمان است.

اظهارات وزیر خارجه آمریکا مصداق دخالت در امور داخلی کشورمان است
کد خبر: 361992
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۰۸:۰۱:۴۹

اعتمادآنلاین| ‌ مسعود گودرزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به اظهارات اخیر پمپئو وزیر خارجه آمریکا و برخی مقامات اروپایی درباره اعتراضات اخیر به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، گفت: صحبت‌های پمپئو مصداق بارز طرح مباحث مداخله جویانه در امور داخلی کشورمان است. پمپئو در حالی صحبت از حمایت از مردم ایران می‌کند که مردم مظلوم ما اهل اغتشاش و تخریب نیستند. آنهایی به بهانه گرانی بنزین دست به تخریب و اغتشاش زده‌اند که همان عوامل خارجی‌ها هستند که پیاپی در مواجهه با ایران دچار شکست شدند. این افراد از این شرایط و فرصت‌ها موج سواری کرده و به اسم مردم ایران دست به آشوب و تخریب می‌زنند.

وی تاکید کرد: بهره برداری مقامات آمریکایی از این تخریب‌ها و آشوب و به دنبال آن طرح مباحثی در مورد مسائل داخلی کشورمان نشان می‌دهد که آنها می‌خواهند از این وضعیت سهم و منفعتی کسب کنند. در همین راستا هم برخی مقامات اروپایی اظهاراتی داشتند که این هم حکایت از برنامه مشترک اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها برای دخالت در امور کشورمان را دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها