کد خبر: 362010
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۰۸:۳۲:۵۸
| |

در جلسه اصلی کمیسیون لوایح صورت گرفت

تکمیل فرآیند بررسی لایحه اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری

در جلسه اصلی کمیسیون لوایح که به ریاست وزیر دادگستری برگزار شد، مواد باقیمانده از لایحه «اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» بررسی و با اصلاحاتی تصویب شد.

تکمیل فرآیند بررسی لایحه اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری
کد خبر: 362010
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۰۸:۳۲:۵۸

اعتمادآنلاین| در این جلسه، مواد باقیمانده از لایحه «اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» مورد بررسی قرار گرفت و با اصلاحاتی به تصویب رسید.

لازم به ذکر است،‌ روند بررسی این لایحه در کمیته اصلی کمیسیون لوایح در تاریخ پنج مرداد 1398 به اتمام رسید و در جلسه روز 21 مهر هیئت وزیران، مورد تصویب نهایی قرار گرفت ولی با نظر اعضای دولت، برخی مواد آن برای تکمیل فرآیند بررسی، مجددا در دستورکار کمیسیون قرار گرفت.

گفتنی است، جلسه اصلی کمیسیون لوایح به ریاست علیرضا آوایی،‌ وزیر دادگستری و با حضور حسینعلی امیری،‌ معاون امور مجلس رئیس جمهور، جمشید انصاری،‌ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور، حسن مرادی، دبیر کمیسیون و دیگر نمایندگان وزارت‌خانه های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، نفت، تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی و کشور، سازمان های ثبت اسناد و املاک کشور و بازرسی کل کشور، نهاد ریاست جمهوری و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران روز شنبه 25 آبان ماه 1398 به میزبانی دفتر هیئت دولت نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها