علی ربیعی، سخنگوی دولت:

اغتشاش صدای اعتراض مدنی را به حاشیه می‌برد

سخنگوی دولت با بیان اینکه جفای خشونت‌ها و اغتشاش‌های خیابانی این است که صدای اعتراض مدنی را به حاشیه می‌برد بیان کرد: این حاشیه‌رانی، خواست بدخواهان ایران و تروریست‌هاست.

اغتشاش صدای اعتراض مدنی را به حاشیه می‌برد
کد خبر: 362030
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۰۹:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ربیعی، سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: نباید صدای اعتراض مدنی را به حاشیه می‌برد. متن کامل توییت سخنگوی دولت به شرح ذیل است: من در نشست سخنگویی گفتم پدیده اغتشاشات بیش از 2 روز دوام نخواهد داشت. احساس کردم مرزبندی میان اعتراض مدنی و خشونت ضدمردمی تعمیق شده است. جفای خشونت‌ها و اغتشاش‌های خیابانی این است که صدای اعتراض مدنی را به حاشیه می‌برد.


این حاشیه‌رانی، خواست بدخواهان ایران و تروریست‌هاست.

دوگانه اعتراض یا اغتشاش، دوگانه گفتگوی اجتماعی یا خشونت است‌ اولی سبب پویش و دومی عامل فرسایش است. نخبگان، انجمن‌های علمی و احزاب می‌توانند پیشرو گفتگو باشند. دست همه اهل گفت‌وگو را می‌فشاریم.

علی ربیعی

هدف طرح حمایت معیشتی با مدیریت مصرف سوخت، نه جبران کسری بودجه‌ی دولت، که جبران کسریِ حمایت از معیشت مردم، به ویژه اقشار کمتربرخوردار است.

حدود 60 درصد خانوارهای ایران خودرو شخصی ندارند و مصرف بخش بزرگی از خودروداران روستایی و شهرهای کوچک هم زیر شصت لیتر در ماه است. این طرح به نفع هر 2 این ‌گروه‌های بزرگ است که اکثر شهروندان ایرانند. هموطنان‌مان به خصوص این دو گروه، به مرور زمان آثار مثبت آن را خواهند دید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها