کد خبر: 362056
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال:

بازگشت محمدرضا داورزنی به ریاست فدراسیون والیبال/ معاون سابق وزارت ورزش، 25 رای از مجمع کسب کرد/ بهنام محمودی با 15 رای به صندلی ریاست نرسید

مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال امروز، از ساعت 10 صبح، در هتل المپیک تهران آغاز شد.

بازگشت محمدرضا داورزنی به ریاست فدراسیون والیبال/  معاون سابق وزارت ورزش، 25 رای از مجمع کسب کرد/ بهنام محمودی با 15 رای به صندلی ریاست نرسید
کد خبر: 362056
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان کشور، غایب اصلی این مجمع بود.

در غیاب وزیر ورزش، عبدالحمید احمدی، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، ریاست مجمع را بر عهده داشت.

افشین داوری که پس از رفتن احمد ضیایی از ریاست فدراسیون والیبال سرپرستی فدراسیون را بر عهده داشت، در این مجمع حاضر نشد که عدم حضور او مساوی با انصرافش از انتخابات قلمداد شد.

محمود افشاردوست، دبیر اسبق فدراسیون والیبال، نخستین کاندیدایی بود که برای معرفی خود و اعلام برنامه‌هایش پشت تریبون رفت. افشاردوست پس از ارائه برنامه‌های خود گفت: «برای اجرای تمام برنامه‌ها محمدرضا داورزنی وجود دارد که بهتر از من می‌تواند تمام این کارها را پیاده کند.» افشاردوست پس از این اظهارنظر، به نفع داورزنی از انتخابات کناره‌گیری کرد.

پس از او، داورزنی، رئیس اسبق این فدراسیون و معاون سابق وزارت ورزش و جوانان، ابتدا کلیپی از برنامه‌های پیش روی خود برای فدراسیون پخش کرد. سپس با اشاره به اهدافش در آینده والیبال ایران گفت: «همین‌جا با شما عهد می‌بندم که والیبال ایران دوباره به روزهای خوبش برگردد و تیم ملی والیبال کشورمان در جمع چهار تیم برتر جهان و المپیک قرار بگیرد.»

سومین کاندیدا محمدرضا رشیدی بود. او که از بازگشت داورزنی به والیبال گلایه‌مند بود عنوان کرد: «آیا بازگشت مدیران سابق نشان از وهن در این مجموعه نیست؟ آیا تکرار مدیریت‌ها نشان‌دهنده قحط‌الرجال در والیبال کشور نیست؟» البته علی فتاحی، دبیر مجمع، سه مرتبه اظهارات رشیدی را قطع کرد و از او خواست تا تنها درباره برنامه‌های خودش صحبت کند و به اظهارنظری درباره سایر کاندیدا نپردازد.

احمد سعادتمند، دیگر نامزد این انتخابات بود که او هم به نفع داورزنی انصراف داد.

پس از او نوبت به بهنام محمودی رسید. او که در روزهای پایانی تایید صلاحیتش برای شرکت در انتخابات رسید با اشاره به اظهارات رهبری گفت: «رهبری فرموده‌اند که باید جوانان وارد میدان شوند تا چرخه کند مدیریتی از بین برود. برخی می‌گویند من جوان هستم اما بنده در شورای شهر، بودجه 23 میلیارد تومانی را تصویب می‌کردم. گردش مالی من 3 برابر فدراسیون والیبال بود. 20 نفر در شرکت‌هایم کار می‌کنند. 14 سال در تیم ملی بوده‌ام و سرمایه والیبال کشور هستم. چرا می‌گویند من جوان و بی‌تجربه هستم؟»

او قول داد که از ظرفیت بزرگان والیبال در کارش استفاده کند: «من قول می دهم که اگر رای بیاورم از ظرفیت امثال محمدرضا یزدانی خرم، محمدرضا داورزنی و تحصیل‌کرده‌های این حوزه استفاده کنم.»

امیرحسین منظمی، دیگر نامزد انتخاباتی هم با حضور در مجمع گفت: «بهتر است قبل از برگزاری مجمع، پرسش و پاسخی بین نامزدها برگزار شود. چطور ممکن است برنامه مدیریتی را در 10 دقیقه ارائه داد؟ من 8 ماه دبیر فدراسیون بودم و یک ریال هم حقوق نگرفتم.» او پس از پایان صحبت‌هایش، از انتخابات انصراف داد.

با پایان یافتن سخنرانی نامزدهای انتخاباتی، رای‌گیری بین محمدرضا داورزنی، بهنام محمودی و محمدرضا رشیدی برگزار شد و طی آن، داورزنی با 25 رای، به مدت 4 سال، به عنوان رییس فدراسیون والیبال انتخاب شد.

محمودی هم 15 رای کسب کرد.

تعداد اعضای حاضر در این مجمع، 41 نفر بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها