مدیر انتشارات تیمورزاده:

640 هزار جلد کتاب طعمه آتش شد

مدیر انتشارات تیمورزاده از وقوع حادثه آتش‌سوزی در انبار این کتابفروشی در قرچک خبر داد و گفت: 640 هزار نسخه کتاب در این آتش‌سوزی دود شد و به هوا رفت.

640 هزار جلد کتاب طعمه آتش شد
کد خبر: 362106
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۱۱:۲۲:۵۲

اعتمادآنلاین| فرهاد تیمورزاده در تشریح برنامه‌های این کتابفروشی در هفته کتاب گفت: نشست و «گپ‌وگفت پزشکان اهل قلم» که در کنار طبابت به داستان‌نویسی و سرودن شعر و انتشار آثارشان پرداخته‌اند، روز پنج‌شنبه همزمان با روز کتابگردی از ساعت 14 تا 16 در محل کتابفروشی تیمورزاده برگزار می‌شود.

او نشست با پزشکان را فرصتی برای معرفی فرهیختگانی دانست که در کنار حرفه و تخصص اصلی خود به کتاب و کتابخوانی و نویسندگی نیز توجه ویژه‌ای دارند.

تیمورزاده همچنین گفت: روز پنج‌شنبه از ساعت 16 تا 18 برنامه‌ای ویژه برای کودکان با حضور ماهرخ سالاری انجام خواهد شد.

او در ادامه از همراهی حضور کتابفروشی تیمورزاده در طرح پاییزه خبر داد و گفت: کتابفروشی تیمورزاده کتاب‌های تخصصی حوزه پزشکی، عمومی در بخش سلامت و کتاب کودکان را به علاقه‌مندان این حوزه ارائه می‌دهد.

مدیر کتابفروشی و انتشارات تیمورزاده در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه آتش‌سوزی در انبار این انتشاراتی اشاره کرد و گفت: طی آتش‌سوزی که در شب بارندگی دو شب گذشته در انبار کتاب این انتشاراتی در قرچک رخ داد، 100 درصد انبار طعمه حریق شد.

او کتاب‌ها و پوسترهای سوخته در آتش را 370 هزار نسخه پوستر علمی و آموزشی، 370 هزار نسخه کتاب کودک و نوجوان، 200 هزار نسخه کتاب عمومی و 60 هزار نسخه کتاب پزشکی به همراه تمامی قفسه‌های چوبی و فلزی و دستگاه‌ها و زینگ‌های موجود در انبار عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، کتابفروشی تیمورزاده فعال در حوزه پزشکی و سلامت در بلوار کشاورز، ابتدای 16 آذر، پلاک 68 واقع شده است.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 آبان ماه در سراسر کشور آغاز شده است و تا 30 آبان ماه ادامه دارد.

منبع: خانه کتاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها