کد خبر: 362134
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۱۲:۰۹:۰۰
| |

بهنام محمودی:

باز هم‌کنار والیبال هستم

بهنام محمودی پیشکسوت‌ والیبال ایران‌ گفت: به داورزنی‌ تبریک‌ می‌گویم و باید بگویم‌ که باز هم در کنار والیبال هستم.

باز هم‌کنار والیبال هستم
کد خبر: 362134
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۱۲:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ‌والیبال، بهنام‌ محمودی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از همه‌ کسانی که در این مجمع به بنده اعتماد کردند تشکر کنم. همه افرادی که بنده را اصلح دیدند دنبال خون تازه و نیروی جوان در والیبال بودند که باید به آنها خسته نباشید بگویم.

او ضمن تبریک گفتن به داورزنی گفت: بنده از خانواده والیبال هستم و همیشه‌ کنار این رشته بوده‌ام. الان نیز با همه توان در کنار رئیس جدید هستم تا در صورت نیاز با او همکاری کنم.

محمودی در مورد تایید صلاحیت دیر هنگامش نیز گفت: مشکل خاصی وجود نداشت‌ و بهتر است وارد حواشی نشویم. به هر حال‌ وزارت‌ ورزش همکاری کرد تا این‌ مشکل برطرف شود.

پیشکسوت‌ و لژیونر سابق والیبال ایران در پایان گفت: به هر حال باز هم به آقای داورزنی تبریک‌ می‌گویم‌ اما امیدوارم در ادامه کار توجه بیشتری به مطالبات خانواده والیبال داشته باشد. از همه اعضای مطالبه‌گری که به بنده رای دادند تشکر می‌کنم. این افرادی که به بنده رای دادند مطالبه‌گر هستند و بهتر است به خواسته‌های آنها توجه شود. امیدوارم والیبال همچنان رو به رشد باشد، ما همه خانواده والیبال هستیم‌ و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت دارم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها