کد خبر: 362148
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

مصطفی کارخانه، مربی والیبال، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

داورزنی می‌تواند به والیبال ایران کمک کند/ با همدلی می‌توانیم بهترین جایگاه را در والیبال جهان به دست آوریم/ باید به داورزنی اعتماد کنیم/ بهنام محمودی می‌توانست مدیر خوبی برای والیبال باشد

یک مربی والیبال گفت: خوشحالم که تکلیف فدراسیون والیبال روشن شد. به هر حال این رشته ورزشی باید از بلاتکلیفی خارج می‌شد و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد. داورزنی می‌تواند به والیبال ایران کمک کند. بیشترین افتخارات والیبال ایران در زمان حضور ایشان به دست آمده است و فکر می‌کنم داورزنی لیاقت ریاست در فدراسیون والیبال را دارد.

داورزنی می‌تواند به والیبال ایران کمک کند/ با همدلی می‌توانیم بهترین جایگاه را در والیبال جهان به دست آوریم/ باید به داورزنی اعتماد کنیم/ بهنام محمودی می‌توانست مدیر خوبی برای والیبال باشد
کد خبر: 362148
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بعد از کش و قوس‌های فراوان انتخابات فدراسیون والیبال انجام شد و محمدرضا داورزنی با 26 رأی توانست دوباره رئیس فدراسیون والیبال ایران شود. داورزنی بعد از 2 سال دوری از والیبال دوباره به این رشته بازگشت تا سکان هدایت آن را در دست گیرد. داورزنی در این انتخابات با بهنام محمودی رقابت نزدیکی داشت، اما بهنام محمودی نتوانست این مدیر قدیمی ورزش را شکست دهد و از رسیدن به صندلی ریاست این فدراسیون باز ماند.

والیبال ایران از بلاتکلیفی خارج شد

مصطفی کارخانه، مربی والیبال ایران، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره انتخابات این فدراسیون گفت: خوشحالم که تکلیف فدراسیون والیبال روشن شد. به هر حال این رشته ورزشی باید از بلاتکلیفی خارج می‌شد و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد.

او ادامه داد: والیبال ایران روزهای مهمی پیش رو دارد و باید هرچه زودتر رئیس فدراسیون را انتخاب می‌کردیم. به آقای داورزنی تبریک می‌گویم. او تجربه زیادی در والیبال ایران داشته و طی مدتی هم که به وزارت ورزش و جوانان رفته بود، توانست تجربه خودش را افزایش دهد. فکر می‌کنم داورزنی می‌تواند به والیبال ایران کمک کند. بیشترین افتخارات والیبال ایران در زمان حضور ایشان به دست آمده است و فکر می‌کنم داورزنی لیاقت ریاست در فدراسیون والیبال را دارد.

این مربی والیبال ایران با اشاره به ضعف‌های فدراسیون والیبال در سال‌های اخیر گفت: والیبال ایران در سال‌های اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده و امیدوارم داورزنی بتواند خیلی زود این مشکلات را برطرف کند. والیبال در سال‌هایی که مدیر نداشت لطمه‌های زیادی خورد و داورزنی باید والیبال را دوباره به جایگاه قبلی بازگرداند.

کارخانه درباره ورود چهره‌های جوانی چون بهنام محمودی به مدیریت والیبال ایران گفت: بهنام محمودی لیاقت و شایستگی ریاست در فدراسیون والیبال ایران را داشت، اما قرعه به نام آقای داورزنی افتاد و همه افراد والیبال ایران باید از رئیس جدید والیبال ایران حمایت کنند. والیبال ایران امروز بیش از هر چیزی به همدلی احتیاج دارد.

والیبال ایران به خون تازه نیاز دارد

او توضیح داد: والیبال ایران امروز به خون تازه‌ای نیاز دارد و داورزنی باید از افرادی چون بهنام محمودی و محمود افشاردوست در پست‌های مدیریتی این فدراسیون استفاده کند. اگر بخواهیم موفق باشیم، همه افراد والیبال باید به این رشته کمک کنند. ظرفیت والیبال ایران بالاست و با همدلی و اتحاد می‌توانیم به جایگاهی بالاتر هم برسیم.

کارخانه در پایان با اشاره به احتمال صعود تیم ملی به المپیک گفت: با انتخاب رئیس فدراسیون، تیم ملی والیبال ایران هم می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد. داورزنی تجربه زیادی در والیبال دارد و به خوبی می‌داند چگونه تیم ملی را مدیریت کند تا ما بتوانیم دوباره راهی المپیک شویم. باید به تجربه و توانمندی داورزنی اعتماد کنیم. مطمئن باشید داورزنی می‌تواند حرکت رو به جلوی والیبال ایران را سرعت بخشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها