کد خبر: 362173
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۱۳:۲۸:۰۰
| |

منصوری، نماینده مردم ساوه در مجلس:

ساوه در 3 روز گذشته آرام بود/ بررسی پیامدهای اصلاح قیمت بنزین تا 3 ماه‌ آینده

محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه «ساوه در 3 روز گذشته آرام بود»، گفت که سه ماه بعد از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین پیامدهای مثبت و منفی آن مشخص می‌شود و اگر لازم باشد مجلس پس از آن اصلاحاتی را در این زمینه اعمال خواهد کرد.

ساوه در 3 روز گذشته آرام بود/ بررسی پیامدهای اصلاح قیمت بنزین تا 3 ماه‌ آینده
کد خبر: 362173
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ۱۳:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی، گفت: اعتراضات ساوه تنها در روز اول بعد از افزایش قیمت بنزین آن هم تا 2، 3 ساعت ادامه داشت ولی در روزهای بعد آرامش کامل در شهر برقرار شد و حتی شیشه‌ای هم نشکست. صحبت‌های رهبری هم تاثیر بسزایی در آرام شدن فضا داشت.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: به نظر من سه ماه بعد از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین پیامدهای مثبت و منفی آن مشخص می‌شود، ممکن است این تصمیم پیامد مثبت هم داشته باشد. به هر حال اگر لازم باشد مجلس پس از این مدت در مورد آن اصلاحاتی را اعمال خواهد کرد.

منصوری با بیان اینکه «انتقاداتی به نحوه اجرای این طرح، عدم اطلاع رسانی و عدم هماهنگی با مجلس وارد است»، خاطرنشان کرد: به هر حال این تصمیم گرفته شده و فعلا اجرایی شده است. ایرادات و اشکالات این طرح هم در حین اجرا مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه «بهتر بود قبل از افزایش قیمت بنزین پول آن به حساب مردم ریخته می‌شد»، افزود: ما مردم نجیب و خوبی داریم که همیشه یار انقلاب بودند و امیدواریم اثر مثبت این طرح را در سفره‌های خود ببینند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها