کد خبر: 362312
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۰۸:۳۰:۵۶
| |

وعده کمیته امداد؛ 170 هزار اشتغال در کشور ایجاد می‌کنیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: در سطح کشور بناست 170 هزار اشتغال ایجاد کنیم.

وعده کمیته امداد؛ 170 هزار اشتغال در کشور ایجاد می‌کنیم
کد خبر: 362312
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۰۸:۳۰:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ سید مرتضی بختیاری، در آیین افتتاح 500 واحد مسکونی مددجویان آسیب‌دیده در سیل 98، اظهار کرد: یکی از محصولات حوادث غیر مترقبه، همدلی، انسجام و کنار هم بودن و نوعدوستی مردم است.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی هیچ شانی جز نوکری و خدمت به مردم نداریم، افزود: حضور مردم در شرایط سخت سیل در کنار مردم ستودنی بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه سیل پلدختر از جمله سیل‌های عجیب بود، گفت: آنچه که مردم سیل‌زده را در این بحران دلگرم می‌کرد حضور سیل‌آسای مردم برای امدادرسانی و همدردی بود.

بختیاری با بیان اینکه تا دهه فجر 1650واحداحداث و به مردم لرستان واگذار می‌شود، افزود: امروز 501 واحد را افتتاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث اشتغال سال گذشته کمیته امداد امام لرستان با 95 میلیارد تومان می بایست 4500 فرصت شغلی ایجاد کند که با همکاری‌های انجام شده 5078 فرصت شغلی ایجاد کرده است، عنوان کرد: امسال نیز باید 4500شغل با اعتبار 102 میلیارد تومان ایجاد کند که تاکنون بیش از2070 شغل ایجاد شده و تا پایان سال به نسبت سال گذشته فرصت شغلی بیشتری ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه در سطح کشور بناست 170 هزار اشتغال ایجاد کنیم، افزود: هم اکنون 4000 میلیارد تومان طرح در بانک‌ها داریم که از اواخر مرداد ماه اقدام به واگذاری تسهیلات به منقاضیان کرده‌ایم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها