امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش:

نبرد ما و استکبار تا تسلیم‌شدن آن‌ها در برابر حق ادامه دارد/ وظیفه نیروهای مسلح این است که دشمنان را از نظر نظامی مایوس کنند/ بن‌بست و حد ایستادنی برای ما وجود ندارد/ نیروهای مسلح در مایوس کردن دشمنان از لطمه به کشورمان موفق بوده‌اند

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مادامی که حرف ما، حرف استقلال و مقابله با نظام سلطه است، استکبار در برابر ما ایستاده است، گفت: این نبرد تا جایی که آنها بپذیرند در برابر حق باید دست‌هایشان را بالا ببرند، ادامه خواهد داشت.

نبرد ما و استکبار تا تسلیم‌شدن آن‌ها در برابر حق ادامه دارد/ وظیفه نیروهای مسلح این است که دشمنان را از نظر نظامی مایوس کنند/ بن‌بست و حد ایستادنی برای ما وجود ندارد/ نیروهای مسلح در مایوس کردن دشمنان از لطمه به کشورمان موفق بوده‌اند
کد خبر: 362445
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۱۳:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مادامی که حرف ما، حرف استقلال و مقابله با نظام سلطه ادر حاشیه نخستین روز رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 98 و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عوامل زیادی در پویایی و شادابی نیروهای ما موثر است، اظهار داشت: ایمان قلبی، تکیه به خداوند و عبور از گردنه‌های خطرناک با عقبه‌های نفس‌گیر در سال‌های دشوار گذشته از جمله عوامل این نشاط و پویایی است. این گذشته امید به آینده را افزایش می‌دهد و باعث افزایش نشاط و شادابی می‌شود.

وی افزود: از بین همه‌ جوانانی که به یک سنی می‌رسند در مقطع دیپلم و مسیر آینده خود را انتخاب می‌کنند، همه‌ مسیرهایی که به خدمت به کشور، نظام و مردم منتهی می‌شود، مورد احترام و لازم هستند، اما آن‌هایی که لباس سربازی و پاسداری برای دفاع از کشور، مردم و نظام می‌پوشند، در قلب‌هایشان خصوصیات ویژه‌ای وجود دارد و آن ویژگی حفظ فداکاری و ایثار برای ملت است و وقتی بیشتر در این مسیر موفق شده‌اند، نشاط آن‌ها افزایش می‌یابد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه بن‌بست و حد ایستادنی برای ما وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خداوند این نعمت بزرگ را در حق بهترین مخلوقات خود کرده که هر چقدر انسان‌ها تلاش کنند، جلوی راهشان باز است و پیشرفت می‌کنند. ما وعده‌های متعدد خداوند را داریم که هر چه انسان‌ها تلاش و مجاهدت و ایستادگی کنند، بیشتر پیشرفت می‌کنند.

موسوی ادامه داد: ما اصلا در دوران دفاع مقدس فکر نمی‌کردیم روزی به چنین جایی برسیم. آن زمان نهایت آرزوی ما تامین مهمات موردنیاز جنگ بود، کم‌کم از این عقبه گذشتیم و به این فکر افتادیم که بتوانیم سلاح‌هایمان را نگهداری کنیم، قطعه‌سازی کنیم، دست بکار شدیم و ساختیم و دیدیم بهترین‌ها را در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی ساخته‌ایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: مادامی که حرف ما، حرف استقلال و مقابله با نظام سلطه است، استکبار در برابر ما ایستاده و این نبرد تا جایی که آن‌ها بپذیرند، در برابر حق باید دست‌هایشان را بالا ببرند، ادامه خواهد داشت و این پله‌های بعدی ما خواهد بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور عنوان کرد: سهم نیروهای مسلح این است که دشمنان را از اینکه می‌توانند از نظر نظامی به کشور لطمه‌ای وارد کنند، مایوس کرده و تا حد بسیار زیادی هم در این زمینه موفق بوده‌اند.



منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها