کد خبر: 362488
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۱۵:۳۲:۰۰
| |

عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه تأکید کرد:

لزوم تداوم آمادگی اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی

عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه، گفت: حضور به موقع و آمادگی اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران ضروری است.

لزوم تداوم آمادگی اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی
کد خبر: 362488
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۱۵:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه، ظهر پنجشنبه در بازدید از محور اردبیل - آستارا گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب حضور به موقع و آمادگی اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی ضروری است.

وی افزود: راهداران با توجه به سنگینی وظایف خود در محورهای مواصلاتی به صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی به مسافران و عموم مردم حاضر بوده و تلاش‌های انجام یافته در این خصوص شایسته تقدیر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص جوی به خصوص در مناطق کوهستانی استقرار اکیپ‌های راهداری برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران و آمادگی لازم برای برفروبی جاده‌ها ضروری بوده و در این راستا خدمات انجام یافته در استان اردبیل خوب ارزیابی می‌شود.

حسن‌نیا در ادامه به اقدامات انجام یافته در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: اجرای موفقیت آمیز طرح ملی ابرار، خط کشی، آسفالت و ایجاد روشنایی محورهای مواصلاتی استان اردبیل از جمله اقدامات و برنامه‌های سازمان راهداری در منطقه است.

وی تصریح کرد: هوشمند سازی جاده‌ها و ایجاد زیرساخت‌های پایانه مرزی بیله سوار و پاسگاه‌های پلیس راه از دیگر پروژه‌هایی بوده که در استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها