حسنوند، رییس کمیسیون انرژی مجلس:

صف مردم از افراد ضدانقلاب جدا است/ جنگ همه جانبه دشمن علیه نظام و انقلاب ادامه دارد/ مردم در همه شرایط پشتوانه انقلاب هستند

فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صف مردم از افراد ضد انقلاب جدا است و شرایط  به وجود آمده بحث اعتراض و انتقاد به گرانی نیست گفت: مردم در همه شرایط پشتوانه واقعی نظام و انقلاب هستند و جنگ همه جانبه دشمن علیه نظام و انقلاب ادامه دارد.

صف مردم از افراد ضدانقلاب جدا است/ جنگ همه جانبه دشمن علیه نظام و انقلاب ادامه دارد/ مردم در همه شرایط پشتوانه انقلاب هستند
کد خبر: 362499
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۱۵:۵۴:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ ‌ فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس در شورای اداری اندیمشک افزود: کسی که بانک آتش می زند ، راه می بندد ، پرچم جمهوری اسلامی آتش می زند و اسلحه گرفته و به سمت نیروهای بسیج و سپاه شلیک می کند ، هدفش انتقاد و اعتراض نیست.

وی گفت: مسئولین خط مقدم دفاع از نظام هستند و کسی که در جمهوری اسلامی مسئولیت می گیرد در خط مقدم دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جنگ همه جانبه دشمن علیه نظام و انقلاب ادامه دارد و شرایط پیش آمده در کشور با پشت صحنه دشمنان این انقلاب مدیریت شده است.

نماینده اندیمشک گفت: به بحث گرانی بنزین در جای خود پرداخته می شود اما بی شک بسیاری از جوانان ما نسبت به صحنه گردانی دشمنان اطلاع ندارند.

حسنوند اظهار داشت: امروز دفاع از امام و رهبری و امنیت ملی همه ما را وادار می کند که محکم در صحنه بمانیم و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی گفت: هیچ چیزی انقلاب اسلامی را تهدید نمی کند و فرمایشات قاطعانه رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر نشان دهنده اقتدار انقلاب است .

وی خاطرنشان کرد: صاحب واقعی این انقلاب ، آقا امام زمان (عج) است و تلاش دشمنان این نظام محکوم به شکست است.

فرماندار اندیمشک هم با تقدیر از تلاش ارزنده شورای تامین این شهرستان در مدیریت شرایط گفت:صف دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از مردم جدا است و مردم ما همواره در همه میادین پشتوانه نظام بوده اند.

پیمان جهانگیری افزود: حضور مردم در راهپیمایی ها و دفاع از امنیت، اقتدار و ولایت فقیه طی روزهای اخیر بار دیگر سبب ناامیدی دشمن شد.

وی افزود: دشمن با ایجاد آشوب و درگیری در جامعه اسلامی برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند اما بداند که مردم ایران اسلامی با اعتقاد راسخ پشت این انقلاب خواهند بود.

فرماندار اندیمشک گفت: راهپیمایی مردم اندیمشک در محکوم کردن تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی روز جمعه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در این شهرستان برگزار می شود.


منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها