سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد:

هشدار موشکی نیروهای مسلح یمن به رژیم صهیونیستی

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، از آمادگی کامل برای پاسخگویی به دخالت‌های رژیم صهیونیستی و توانایی حمله پهپادی و موشکی به مناطق تحت اشغال این رژیم خبر داد.

هشدار موشکی نیروهای مسلح یمن به رژیم صهیونیستی
کد خبر: 362522
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۱۷:۵۴:۱۷

اعتمادآنلاین| سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن از آمادگی کامل یمنی‌ها برای پاسخ قاطع به دخالت‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

سرتیپ یحیی سریع با اشاره به دستور سیدعبدالملک بدرالدین مبنی بر اینکه اگر رژیم صهیونسیتی به طور مستقیم در جنگ با یمن وارد شود، آمادگی کامل داریم، گفت: یگان موشکی و پهپادی یمن توانایی حمله به عمق این رژیم را دارد.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: نیرو‌های مسلح و کمیته‌های مردمی برای اجرای کامل دستور مقامات عالی انقلاب یمن ضد رژیم اسرائیل آماده اند، رژیم صهیونیستی ضد یمن هر اقدامی کند، با پاسخ کوبنده و دردناک روبرو خواهد شد.

سرهنگ عابد الثور، تحلیلگر مسایل نظامی می‌گوید: سلاح‌های ما توانایی هدف قرار دادن مراکز مهم و حیاتی رژیم صهیونستی را دارد، برد موشک‌های جدید نیرو‌های یمنی به دورتر از اسرائیل می‌رسد و حتی پهپاد‌ها به مناطق اشغالی دسترسی دارد. یگان پدافندی یمن در صعده با موشک زمین به هوا از نوع ثاقب به سمت جنگنده اف 15 متجاوزان شلیک و آن را وادار به ترک آسمان یمن کرد. با پیشرفت توانایی دفاعی یمن، آسمان یمن برای جنگنده‌های متجاوزان ناامن شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها