کد خبر: 362754
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۴:۰۲:۱۴
| |

سندرز: آمریکا باید در سیاست‌هایش در خاورمیانه بازنگری کند

کاندیدای ریاست جمهوری «حزب دموکرات» آمریکا اعلام کرد: باید با فلسطینیان با کرامت و عزت رفتار کرد؛ وقت آن فرارسیده است که آمریکا در سیاست‌های خود در قبال خاورمیانه، به ویژه اسرائیل تجدیدنظر کند.

سندرز: آمریکا باید در سیاست‌هایش در خاورمیانه بازنگری کند
کد خبر: 362754
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۴:۰۲:۱۴

اعتمادآنلاین| برنی سندرز، کاندیدای ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا اعلام کرد: به نظر من وقت آن فرارسیده است که آمریکا در سیاست‌های خود در قبال خاورمیانه، به ویژه اسرائیل تجدیدنظر کند.

سندرز پیشتر در مناظره انتخاباتی داوطلبان دموکرات که در آتلانتای ایالت جورجیا برگزار شد، گفته بود: من طرفدار اسرائیل هستم اما باید همزمان طرفدار ملت فلسطین باشیم و باید به کرامت آنها احترام بگذاریم. سطح بیکاری جوانان در نوار غزه به 70 درصد رسیده است و این وضعیت غیرقابل تحمل است.

سناتور برنی سندرز، همچنین در پی کشته شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد سعودی و جنگ یمن، عربستان را یک کشور دیکتاتور وحشی و شریک غیرقابل اعتماد خواند.

او گفت: ما باید در مورد همپیمانان خود در جهان بازاندیشی کنیم و با سازمان ملل همکاری کنیم، نه اینکه از دیکتاتورهای وحشی حمایت کنیم.

کاندیدای ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا در ماه اکتبر گذشته دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به نژادپرستی متهم کرده بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها