کد خبر: 362786
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۵:۱۲:۰۵
| |

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمرانی وزارت کشور خبر داد:

تکمیل واحدهای احداثی مناطق سیل‌زده تا پایان سال جاری

جمالی‌نژاد گفت: برنامه‌ریز‌ی برای اتمام واحد‌های احداثی مناطق سیل‌زده انجام و مقرر است تا پایان سال جاری این موضوع تکمیل شود.

تکمیل واحدهای احداثی مناطق سیل‌زده تا پایان سال جاری
کد خبر: 362786
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۵:۱۲:۰۵

اعتمادآنلاین| مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمرانی وزارت کشور با اشاره به آخرین برنامه های دولت برای بازسازی مناطق سیل زده، بیان کرد: برنامه بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده در بخش‌های مختلف تهیه و با تعیین اعتبارات مورد نیاز پس از تصویب توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط اجرایی و عملیاتی شد. با اولویت به بازسازی بخش مسکن و برنامه ریزی صورت گرفته از مجموع 101062 واحد نیازمند تعمیر در شهر‌ها و روستا‌ها و تسهیلات اعطایی دولت بخش تعمیرات واحد‌های مسکونی به پایان رسیده است.

جمالی نژاد ادامه داد: برنامه ریز‌ی برای اتمام واحد‌های احداثی نیز انجام و مقرر است تا پایان سال جاری این موضوع تکمیل شود؛ همچنین بررسی سوابق امور بازسازی مسکن در حوادث در کشور نشان از سرعت عمل بسیار مناسب این موضوع در کشور دارد.

معاون عمرانی وزارت کشور یادآور شد: برای سایر زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه راه، تاسیسات،برق و فاضلاب نیز ابتدا در قالب اعتبارات داخلی و سپس اعتبارات مصوبه تیرماه 1398 برنامه ریزی و با تعیین اولویت‌های اجرایی و‌عملیاتی توسط دستگاه‌هایی اجرایی ذیربط بهبود اضطراری انجام و فعالیت‌های بهبود اساسی در دست اقدام می‌باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها