کد خبر: 362905
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۰۹:۳۳:۵۵
| |

کنایه لمپارد به مورینیو

سرمربی چلسی به سرمربی سابق خود در رابطه با مربیگری در تاتنهام کنایه زد.

کنایه لمپارد به مورینیو
کد خبر: 362905
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۰۹:۳۳:۵۵

اعتمادآنلاین| هیچ‌کس نسبت به بازگشت ژوزه مورینیو به لیگ برتر انگلیس بی تفاوت نمانده است. او چهارشنبه به عنوان سرمربی جدید تاتنهام معرفی شد. سرمربی پرتغالی در سال 2015 اعلام کرده بود هرگز هدایت تاتنهام را بر عهده نخواهد گرفت. به همین خاطر این موضوع در نخستین نشست خبری‌اش سوال اصلی خبرنگاران بود. فرانک لمپارد، سرمربی کنونی چلسی و اسطوره این باشگاه هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: می‌توانم به صراحت این پیشنهاد را رد کنم (مربیگری تاتنهام در آینده) و می‌توانید آن را در طول 10 سال تکرار کنید. این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

سرمربی انگلیسی در ادامه به حمایت از مورینیو پرداخت و گفت: او در تیم‌های زیادی مربی بوده است و باید به شیوه کارش احترام گذاشت. مورینیو تصمیم گرفت سرمربی تاتنهام شود و هواداران می‌توانند او را قضاوت کنند. تاریخ و نتایج، خود گویای همه چیز است. عناوینی که در تیم‌های بزرگ به دست آورده اتفاقی نبوده است. این افتخارات نشان دهنده عملکردش است.

لمپارد نسبت به برکناری مائوریتسیو پوچتینو هم بی تفاوت نماند و اظهار کرد: برای او احترام زیادی قائلم. با او هنگام تمرینات خیلی برخورد داشتم و همیشه به خوبی از من استقبال کرده است. او مرد باکلاسی است.

چلسی امشب (شنبه) در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی می‌رود. این بازی برای لیورپول یورگن کلوپ هم از اهمیت زیادی برخوردار است. چلسی یک امتیاز از سیتی بیشتر دارد و اختلافش با لیورپول، هشت امتیاز است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها