کد خبر: 362981
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۱:۰۳:۱۷
| |

سهمیه سوخت معلمان روستایی همچنان بلاتکلیف است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس و اولیا نگرانی بابت افزایش هزینه‌های سرویس نداشته باشند، گفت: بودجه 99 آموزش و پرورش واقع بینانه تدوین می‌شود.

سهمیه سوخت معلمان روستایی همچنان بلاتکلیف است
کد خبر: 362981
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۱:۰۳:۱۷

اعتمادآنلاین| محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم نامه ساخت 170 هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی براینکه شما وعده داده بودید که بودجه 99 آموزش و پرورش به صورت ویژه تدوین می‌شود، آیا این کار در حال انجام است، اظهارکرد: وزارت آموزش و پرورش در بحث بودجه همواره با یک مشکل سالانه مواجه بوده و آن این است که برآوردهای هزینه این وزارتخانه به درستی صورت نگرفته است.

بودجه سال 99 آموزش و پرورش واقع بینانه‌تر تدوین می‌شود

وی با بیان اینکه این مشکل باعث شده مطالبات به سالهای بعد موکول شود، گفت: این مسئله باعث بروز مشکلاتی برای نظام آموزشی کشور شده است. برای رفع این مشکلات، همکاران ما بودجه 99 را واقع بینانه تر تدوین خواهند کرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نباید تنگناها و مشکل بودجه 99 را فراموش کنیم، تأکید کرد: در تدوین لایحه و ارقام بودجه 99 آموزش و پرورش با کارشناسان سازمان برنامه و بودجه مذاکره و ارتباطات خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم مشکلات سالهای اخیر بودجه آموزش و پرورش را حل کنیم.

حاجی میرزایی در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر سهمیه سوخت معلمانی که در روستاها تدریس می‌کنند، گفت: سهمیه سوخت سرویس مدارس براساس تصمیم‌گیری ستاد سوخت به تناسب با پیمایش تعیین شده است.

وی توضیح داد: در این راستا سرویس‌های مدارس پس از ثبت نام در سامانه سپند ماهانه تا 120 لیتر در کارت سوخت آنها معادل ریالی شارژ خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این سهمیه از 24 آبان تخصیص یافته است، افزود: دارندگان سرویس مدارس و اولیا نگرانی در این رابطه نداشته باشند و نباید سرویس‌های مدارس دریافتی خود را افزایش دهند.

حاجی میرزایی پاسخی به پرسش سهمیه سوخت معلمانی که در روستاها تدریس می‌کنند، نداد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها