کد خبر: 363020
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۲:۱۹:۰۳
| |

رئیس انجمن موسسات مد و لباس کشور:

مُدسازی ایرانی کنار تبلیغات و برنامه‌سازی محقق می‌شود

«مهدی محمودی» رئیس انجمن موسسات مد و لباس کشور معتقد است، مُدسازی ایرانی کنار تبلیغات و برنامه‌سازی همراه با علم و دانش محقق می‌شود.

مُدسازی ایرانی کنار تبلیغات و برنامه‌سازی محقق می‌شود
کد خبر: 363020
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۲:۱۹:۰۳

اعتمادآنلاین| مهدی محمودی، رئیس انجمن موسسات مد و لباس کشور درباره ترویج مُد ایرانی توسط جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های کشور گفت: با توجه به اینکه در حوزه طراحی، تولید و توزیع فعالیت‌های زیادی داریم، سمینارها و کارگاه‌های فروش مختلف برگزار می‌کنیم اما محصولاتی که در نمایشگاه‌های گوناگون به نمایش گذاشته می‎شود را در سطح جامعه نمی‌بینیم این مسئله از آن نشات می‌گیرد که در کشور جریان مُدسازی نداریم.

او ادامه داد: جریان مُدسازی در جهان بسیار متفاوت است و دانش و علم مختص خودش را می‌طلبد. ما باید در این زمینه خودمان را پیش ببریم تا بتوانیم مُدسازی داشته باشیم.

رئیس انجمن موسسات مد و لباس کشور با اشاره به مُدسازی ایرانی تصریح کرد: جریان مُدسازی با برگزاری رویداد، نمایشگاه و فستیوال رخ نمی‌دهد باید با علم و دانش همراه باشد. البته برخی از افراد معتقدند که مُدها از طریق رویدادها معرفی می‌شوند مثلا یک برند کالکشن جدید عرضه می‌کند و این مجموعه جدید را در قالب رویداد اجتماعی ـ فرهنگی به همه عرضه می‌کند قطعا این برند یا مجموعه قابلیت مُدسازی را دارد زیرا در دوران برگزاری این رویداد، بیش از 20 تا رسانه و شبکه‌های مجازی به شکل کامل آن را پوشش می‌دهند و در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

او درباره موفقیت مُدسازی در کنار تبلیغات اظهار کرد: ببینید پوشش دادن هم به این معنا است که همه افراد و علاقه‌مندان به این حوزه با طرح آن کالکشن آشنا می‌شوند و تمام جهانیان آن طرح را می‌بینند به این می‌گویند مُدسازی! موفقیت در معرفی و ارائه مُد در کنار برنامه‌سازی و تبلیغات رخ خواهد داد. از همین رو، اگر بتوانیم جریان برگزاری رویدادها را تبدیل به جریان دیده‌شدن کنیم، مُدسازی اتفاق می‌افتد و بعد می‌توانیم تاثیر آن را در سطح جامعه و نوع پوشش مردم ببینیم.

محمودی گفت: البته تا زمانی که در حوزه مد و لباس تمام نگاه‌ها و نگرش‌ها به سمت بنگاه اقتصادی پیش برود که تنها سود و منفعت‌اش برای مجری یا شرکت‌کنندگان آن رویداد و نمایشگاه و جشنواره باشد که تنها تولید ثروت کند قطعا نمی‌توانیم تاثیر آن رویداد را در جامعه ببینیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها