کد خبر: 363028
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۲:۴۱:۰۲
| |

آرش میراسماعیلی:

دبیر گفت مشکلی برای واگذاری سالن شماره 2 نداریم

رییس فدراسیون جودو با بیان اینکه صورتجلسه واگذاری سالن شماره 2 کشتی به فدراسیون جودو توسط رییس شرکت تجهیز امضا شده است، گفت: آماده ایم در اسرع وقت این سالن را در اختیار بگیریم.

دبیر گفت مشکلی برای واگذاری سالن شماره 2 نداریم
کد خبر: 363028
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۲:۴۱:۰۲

اعتمادآنلاین| آرش میراسماعیلی درباره موضوع در اختیار گرفتن خانه کشتی شماره 2، اظهار کرد: با توجه به اینکه سالن افراسیابی که چندین سال در اختیار فدراسیون جودو بوده، طی یکی دو سال اخیر از فدراسیون گرفته شده بود، ما شدیدا برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و تمرینی با مشکل روبرو شدیم اما پس از رایزنی‌هایی که با مسئولان ورزش کشور و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی داشتیم، خوشبختانه مساعدت بسیار خوبی داشتند و در نهایت طی یک صورتجلسه، سالن کشتی شماره 2 به فدراسیون جودو واگذار شد.

رییس فدراسیون جودو افزود: با توجه به اینکه سالن افراسیابی در اختیار فدراسیون بسکتبال قرار گرفته بود، امکان این وجود نداشت که بار دیگر بتوانیم این سالن را از فدراسیون بسکتبال باز پس بگیریم. در نهایت با صحبت‌های انجام شده و رایزنی‌هایی که صورت گرفت قرار شد ابتدا خوابگاه شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی و همچنین 2 اتاق در سالن افراسیابی را تحویل بدهیم و سپس سالن کشتی شماره 2 را در اختیار بگیریم. ما آماده واگذاری موارد فوق هستیم و آماده‌ایم بلافاصله مدیریت سالن کشتی شماره 2 را با توجه به نیاز مبرمی که داریم در اختیار بگیریم. جودو بخاطر نداشتن فضای کافی زجر می‌کشید و اقدام مسئولان در مساعدت با فدراسیون جودو قابل قدردانی است.

وی با اشاره به مذاکرات هفته پیش خود با علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در این‌باره، گفت: دبیر در این جلسه اعلام کرد به محض اینکه انستیتو کشتی توسط شرکت توسعه و تجهیز آماده شود، ما سالن کشتی شماره 2 را در اختیار فدراسیون جودو قرار می‌دهیم و مشکلی بابت این موضوع نداریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها