گوشی جدید نوکیا به زودی به بازار می‌آید

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال، به تازگی اعلام کرد قرار است در تاریخ 5 دسامبر 2019 از گوشی‌های هوشمند جدید و پرچمدار نوکیا رونمایی و پرده‌برداری کند.

گوشی جدید نوکیا به زودی به بازار می‌آید
کد خبر: 363110
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۵:۱۸:۲۹

اعتمادآنلاین| پس از آنکه حق فروش محصولات نوکیا توسط شرکت فنلاندی HMD خریداری شد، این شرکت اعلام کرد که موفق شده با افزایش میزان فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا و کسب درآمد قابل ملاحظه از آن، این شرکت پیشگام در عرصه تکنولوژی را از خطر ورشکستگی برهاند و نوکیا را بار دیگر به فهرست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان بازگرداند. به نظر می‌رسد این شرکت که به‌عنوان فرشته نجات نوکیا از آن یاد می‌شود حقیقتا توانسته است محصولات جدید و به روز نوکیا را با موفقیت چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای به فروش برساند و این غول تکنولوژی دیرینه را از خطر ورشکستگی برهاند.

حالا تازه ترین اخبار و گزارش‌های منتشرشده در وب سایت gsmarena نشان می‌دهد که محصولات جدید نوکیا با قابلیت و امکانات جدید در راه است و کاربران و علاقمندان به این برند فنلاندی قادر خواهند بود اخبار مربوط به رویداد معرفی گوشی‌های جدید نوکیا را دنبال کرده و در صورت تمایل به خریداری و استفاده از آنها در ماه‌های آینده اقدام کنند.

جزئیات و اطلاعات بیشتری در خصوص رونمایی از گوشی جدید نوکیا که قرار است در پنجم دسامبر سال جاری میلادی معرفی شود، منتشر نشده است.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده اند از آنجایی که گوشی نوکیا 8.1 سال گذشته دقیقا در تاریخ 5 دسامبر 2018 معرفی و رونمایی شد، حالا انتظار می رود این محصول جدید نسل جدید آن یعنی نوکیا 8.2 خواهد بود.

البته برخی دیگر از آنها پیش بینی کرده اند که این محصول احتمال دارد نوکیا 5.2 یا نوکیا 2.3 باشد.

به طور کلی می‌توان گفت که موفقیت بازگشته و احیا شده نوکیا در سال گذشته 2017 میلادی مرهون تلاش‌های شرکت اچ‌دی‌ام است که توانست این شرکت را از خطر ورشکستگی و از دست دادن بازار خود در جهان نجات دهد.

برند نوکیا در سال‌هایی که گوشی‌های هوشمند هنوز چندان محبوب و پرطرفدار نبودند، بزرگترین و محبوب‌ترین سازنده گوشی‌های همراه در جهان محسوب می‌شد و کاربران بسیاری نیز در جهان از محصولات و گوشی‌های باکیفیت و پردوام آن خشنودی و رضایت کافی داشتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها