کد خبر: 363229
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۰۹:۳۲:۲۸
| |

حبیب‌الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی:

جای شهر جدید پردیس و اندیشه در طرح اقدام ملی مسکن خالی است

حبیب‌الله طاهرخانی  با اشاره به اینکه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید همزمان با استان‌ها شرایط بهتری برای متقاضیان رقم خواهد خورد، گفت: در مرحله نخست ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، شهرهای جدید پردیس و اندیشه حضور ندارند.

جای شهر جدید پردیس و اندیشه در  طرح اقدام ملی مسکن خالی است
کد خبر: 363229
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۰۹:۳۲:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن در مرحله نخست شهر جدید پردیس و اندیشه ثبت‌نام نخواهند داشت گفت: ثبت‌نام در شهرهای جدید استانی شده و اتفاقاً این روش بهتر است.


حبیب‌الله طاهرخانی با اشاره به اینکه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید همزمان با استان‌ها شرایط بهتری برای متقاضیان رقم خواهد خورد، گفت: در مرحله نخست ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، شهرهای جدید پردیس و اندیشه حضور ندارند.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود: در شهرهای جدید 70 هزار واحد مسکونی قرار است بر اساس طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه قرار است در 15 شهر ثبت نام صورت بگیرد ادامه داد:به محض اینکه در هر استانی اعلام شود که ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن صورت خواهد گرفت اگر در آن استان شهر جدیدی مشمول این طرح باشد ثبت نام انجام خواهد شد.

در طرح اقدام ملی مسکن احداث 400 هزار واحد مسکونی طی امسال و سال آتی در دست انجام است که 200 هزار واحد آن در شهرهای جدید و از سوی شرکت عمران شهرهای جدید، 100 هزار واحد آن توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران در بافت های فرسوده و ناکارآمد و 100 هزار واحد آن نیز در شهرهای زیر 100 هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

پیشتر حبیب الله طاهرخانی مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید از تفاوت دیدگاه برای چگونگی آغاز ثبت نام ملی در شهرهای جدید خبر داده و گفته بود که سیاستی وجود دارد که ثبت نام در شهرهای جدید استانی انجام شود اما دیدگاه ما این بود که ثبت‌نام طرح ملی مسکن در شهرهای جدید از هفته اول آذر انجام شود اما معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌کنند که ثبت‌نام طرح ملی مسکن استانی انجام شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها