آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

به محض ابلاغ دستور وصل مجدد اینترنت، آن را اجرا می‌کنیم

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: پیگیر تسریع وصل اینترنت گوشی‌های تلفن همراه هستیم و به محض ابلاغ دستور وصل مجدد، آن را اجرا می‌کنیم.

به محض ابلاغ دستور وصل مجدد اینترنت، آن را اجرا می‌کنیم
کد خبر: 363245
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۰۹:۵۳:۴۱

اعتمادآنلاین| محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگویی درباره قطع اینترنت تلفن‌های همراه و زمان وصل مجدد آن، گفت: وزارت ارتباطات در خصوص قطع و وصل اینترنت تصمیم‌گیر نیست و این وظیفه برعهده شورای امنیت کشور است.

وی با بیان اینکه شورای امنیت کشور با توجه به شرایط امنیتی موجود و بر‌اساس ارزیابی‌هایی که داشته، دستور وصل مجدد اینترنت برخی از مناطق را باتوجه به بازگشت آنها به شرایط عادی ابلاغ کرده است، ادامه داد: پیگیر تسریع وصل اینترنت گوشی‌های تلفن همراه هستیم و به محض ابلاغ دستور وصل مجدد، آن را اجرا می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اینکه آیا اینترنت ملی پاسخگوی نیاز کشور هست، اظهار داشت: نیازهای پایه‌ای مورد نیاز کسب و کارهای کشور طبق سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات پیشرفت کرده و در گذشته گزارش داده بودیم که 80 درصد از این سند، اجرایی شده است.

عضو کابینه دولت دوازدهم با تأکید بر اینکه قطع اینترنت در سراسر کشور فرصتی بود که ادعاهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات دیده شود، خاطرنشان کرد: مشخص شد که با استفاده از شبکه ملی اطلاعات خدمات پایه وجود دارد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها