کد خبر: 363258
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

بیژن ذوالفقارنسب، مربی فوتبال، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

پرسپولیس نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیرد/ تغییر مربی تضمینی برای موفقیت پرسپولیس نیست

یک کارشناس فوتبال گفت: کالدرون شناخت خوبی از بازیکنان پرسپولیس و توانمندی‌های این بازیکنان ندارد. مشکلاتی در پرسپولیس وجود دارد که باعث شده توانمندی خودش را از دست بدهد. کالدرون هنوز نتوانسته تیم را متحول کند. او هیچ تاثیر فنی خوبی در پرسپولیس نداشته است.

پرسپولیس نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیرد/ تغییر مربی تضمینی برای موفقیت پرسپولیس نیست
کد خبر: 363258
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره این روزهای پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی را به نفت مسجدسلیمان واگذار کرد و این یک هشدار بزرگ برای این باشگاه است. کالدرون و بازیکنان پرسپولیس نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیرند و بدون تفکر و انگیزه لازم به زمین مسابقه بروند.

او ادامه داد: نفت مسجدسلیمان خیلی خوب بازی کرد و می‌توانست در این بازی گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند. وقتی هم که به گل رسیدند به‌ خوبی از گل زده‌شان دفاع کردند. توپ‌های پرسپولیس هم به گل تبدیل نشد تا شرایط برای پرسپولیس سخت شود.

این مربی فوتبال ایران توضیح داد: بازیکنان پرسپولیس آماده این بازی نبودند و توپ‌هایی را هم که به دست آوردند با بی‌دقتی از دست دادند. مشکلاتی در پرسپولیس وجود دارد که باعث شده توانمندی خودش را از دست بدهد. کالدرون هنوز نتوانسته تیم را متحول کند. او هیچ تاثیر فنی خوبی در پرسپولیس نداشته است.

ذوالفقارنسب با اشاره به ضعف کالدرون در برقراری ارتباط با بازیکنان پرسپولیس گفت: کالدرون شناخت خوبی از بازیکنان پرسپولیس و توانمندی‌های این بازیکنان ندارد. او هنوز راهکار خوبی برای برون‌رفت تیم از مشکل پیدا نکرده است.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تغییر و تحول در باشگاه پرسپولیس نیز گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد که با تغییر مربی پرسپولیس می‌تواند نتیجه بگیرد. همه‌ چیز بستگی به شخصیت و توانمندی مربی دارد. عوامل متعددی در موفقیت یک مربی دخیل است و هواداران پرسپولیس باید بدانند مربی جدید هم نمی‌تواند خیلی زود در پرسپولیس به موفقیت برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها