بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران:

تلفن‌های آسیب‌دیده اصفهان تا پایان هفته وصل می‌شود

محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، گفت: مشکل 35 هزار تلفن ثابت مرکز خاتم‌الانبیا اصفهان که بر اثر ناآرامی‌های هفته گذشته قطع شده بود، تا پایان این هفته برطرف و خطوط مشترکین آن وصل خواهد شد.

تلفن‌های آسیب‌دیده اصفهان تا پایان هفته وصل می‌شود
کد خبر: 363274
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۰:۲۲:۵۶

اعتمادآنلاین| محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در خصوص آخرین وضعیت مرکز مخابرات خاتم‌الانبیا (ص) اصفهان، گفت: براساس آخرین اطلاعات از مرکز خاتم‌الانبیا اصفهان، از 140 هزار شماره تلفن ثابت آسیب‌دیده، 105 هزار شماره تلفن نرمال و وصل شده است.

وی افزود: 35 هزار شماره تلفن ثابت باقی‌مانده این مرکز نیز تا پایان این هفته وصل خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در خصوص خطوط همراه اول نیز، توضیح داد: در جریان اتفاقات هفته گذشته ارتباطات 36 سایت دچار مشکل شده بود که خوشبختانه اکنون شرایط نرمالی دارند.

وی در خصوص میزان خسارت این مرکز، گفت: هنوز برآورد کاملی از میزان خسارت این مرکز انجام نشده است، چراکه بخشی از خسارات به‌صورت فیزیکی و بخشی مربوط به تماس‌های از دست رفته است.

بیدخام در پاسخ به این سوال که گفته می شود خسارت احتمالی این مرکز حدود 10 میلیارد تومان است، گفت: شرکت مخابرات ایران هنوز به جمع‌بندی نهایی در خصوص خسارت مرکز تلفن خاتم‌الانبیا نرسیده است.

وی همچنین در خصوص شایعاتی مبنی بر آتش زدن سرور این مرکز مخابرات، اظهار کرد: این موضوع را تائید نمی‌کنم و بعید است چنین اتفاقی رخ داده باشد.

در جریان ناآرامی‌های هفته گذشته و به دنبال هجوم عده‌ای اشرار و اخلالگر به مرکز مخابرات خاتم‌الانبیاء اصفهان، ارتباطات مخابراتی تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت بخشی از شمال کلان‌شهر اصفهان ازجمله ملک‌شهر، خانه اصفهان و خیابان رباط قطع شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها