کد خبر: 363280
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

گرت بیل؛ محبوب ولز، مغضوب مادرید

گرت بیل که در طول دوران حضورش در رئال هیچ‌گاه رابطه خوبی با هواداران نداشته این بار آغازگر یک حاشیه جدید بود. پس از صعود ولز به یورو 2020، بیل به همراه هم‌تیمی‌هایش این صعود را با پرچمی جشن گرفت که روی آن نوشته شده بود: «ترتیب اولویت: ولز، گلف، رئال مادرید». این موضوع خشم هواداران رئال را برانگیخت.

حجم ویدیو: 2.35M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو
کد خبر: 363280
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ این یک واقعیت است که گرت بیل هرگز در مادرید محبوب نبوده، اما پس از صعود ولز به یورو 2020 رابطه هواداران رئال و بیل تیره‌تر از همیشه شده است.

گرت بیل که در طول دوران حضورش در رئال هیچ‌گاه رابطه خوبی با هواداران نداشته این بار آغازگر یک حاشیه جدید بود.

پس از صعود ولز به یورو 2020، بیل به همراه هم‌تیمی‌هایش این صعود را با پرچمی جشن گرفت که روی آن نوشته شده بود: «ترتیب اولویت: ولز، گلف، رئال مادرید». این موضوع خشم هواداران رئال را برانگیخت.

هواداران رئال در دیدار تیم‌شان مقابل رئال سوسیداد، به حرکت اخیر او واکنش نشان دادند.

زمانی که گوینده ورزشگاه در حال خواندن نام بیل بود هواداران ستاره ولزی را هو کردند، به طوری که صداسنجی که در ورزشگاه استفاده شد، میزان صدای 90 دسیبل را نشان داد؛ شدتی که کمی کمتر از صدای تولیدشده در یک کنسرت موسیقی بود.

زیدان مربی رئال در واکنش به این موضوع گفت: با بیل درباره شادی‌اش در تیم ملی ولز صحبت نکردم و تنها به او بابت صعود به یورو 2020 تبریک گفتم. بهترین بازیکنان هم پیش از این هو شده‌اند، اما بیل بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که به تلاش‌مان در زمین ادامه دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها