کد خبر: 363282
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۰:۳۲:۵۸
| |

لیگ برتر والیبال زودتر از موعد تعطیل می‌شود

لیگ برتر والیبال ایران زودتر از موعد تعطیل می‌شود تا تیم ملی ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده کند.

لیگ برتر والیبال زودتر از موعد تعطیل می‌شود
کد خبر: 363282
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۰:۳۲:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌ مراسم معارفه محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال، دیروز برگزار شد. رئیس جدید در نخستین تصمیم خود، به مسئولین فدراسیون دستور داده است که لیگ برتر را زودتر از موعد تعطیل کنند.

بر اساس برنامه از پیش اعلام شده، قرار بود لیگ برتر تا هفته پانزدهم (هفته دوم دور برگشت) برگزار شود و تیم‌ها از 27 آذر وارد تعطیلات شوند. اما با تصمیم جدید داورزنی، یکشنبه 11 آذر آخرین هفته مسابقات پیش از تعطیلات خواهد بود.

داورزنی برای پیشگیری از مصدومیت احتمالی بازیکنان در رقابت‌های پرفشار لیگ برتر این تصمیم را گرفته است. فرهاد قائمی یکی از بازیکنان تیم ملی ایران که در این فصل برای تیم شهرداری ارومیه بازی می‌کند، هفته گذشته در تمرینات این تیم به شدت مصدوم شد و کل فصل را از دست داد.

رئیس جدید فدراسیون والیبال، چهارشنبه پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود که چین برای آماده‌سازی تیم ملی خود، فصل جدید لیگ را آغاز نکرده است و بازیکنان ملی‌پوش این کشور در اردو هستند. به نظر می‌رسد داورزنی برای تصمیم خود از کشور چین الگوبرداری کرده است.

پیش از این ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران از فدراسیون خواسته بود که تمرینات تیم ملی از 24 آذر شروع شود ولی با شرایط جدید، باید منتظر اعلام تاریخ جدیدی برای شروع تمرینات باشیم.

البته، تعطیلی زودهنگام لیگ برتر و تغییر تاریخ آغاز تمرینات تیم ملی به نظر کولاکوویچ بستگی دارد.

در صورت عملی شدن این تصمیم، امکان پایان دادن به لیگ برتر پیش از خاتمه سال 98 وجود ندارد و به احتمال فراوان پس از سال‌ها، لیگ برتر والیبال پس از تعطیلات نوروزی نیز برگزار خواهد شد.

رقابت های انتخابی المپیک از 17 تا 22 دی به میزبانی چین برگزار می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها