کد خبر: 363334
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۱:۲۸:۰۰
| |

سوال احمد مازنی، نماینده تهران در مجلس، از وزیر کشور:

چرا پیش‌بینی‌های لازم برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین صورت نگرفته است؟

در بخشی از سوال مازنی آمده است: «آیا وزارت کشور از وجود سلاح و ابزار تخریب در مناطق مختلف آگاهی داشت؟ آیا از برنامه‌ریزی برای تشکیل گروه‌های مخرب آگاهی داشته است؟ اگر پاسخ مثبت است، چرا با این زمینه‌های داخلی و خارجی قبل از ابلاغ طرح برخورد لازم صورت نگرفت؟»

چرا پیش‌بینی‌های لازم برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین صورت نگرفته است؟
کد خبر: 363334
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۱:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس، ذیل ماده 209 آیین‌نامه داخلی مجلس از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، درخصوص اتفاقات اخیر به‌دنبال افزایش قیمت بنزین سوال کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در خلاصه سوال او آمده: «چرا برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین پیش‌بینی‌های اجتماعی و امنیتی لازم صورت نگرفته است.»

در ادامه توضیحات سوال هم تاکید شده: «طرح افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین بدون آگاهی قبلی ملت و نمایندگان مجلس ابلاغ و اجرا شد، از آنجا که وزیر کشور، رئیس شورای امنیت کشور می‌باشد چرا پیشگیری و پیش‌بینی‌های اجتماعی و امنیتی لازم برای مدیرت اعتراضات احتمالی و جلوگیری از انحرافات مدنی مردم به اغتشاشات و تخریب اماکن و مراکز عمومی صورت نگرفت. گفته می‌شود دشمنان اسلام و ایران تمهیدات لازم را برای اغتشاش با هدف براندازی اندیشیده بودند.»

در بخش پایانی این سوال آمده است: «آیا وزارت کشور از این تمهیدات اطلاع داشت؟ آیا از وجود سلاح و ابزار تخریب در مناطق مختلف آگاهی داشت؟ آیا از برنامه‌ریزی برای تشکیل گروه‌های مخرب آگاهی داشته است؟ اگر پاسخ مثبت است، چرا با این زمینه‌های داخلی و خارجی قبل از ابلاغ طرح برخورد لازم صورت نگرفت؟ چرا با سوءتدبیر هزینه‌های سنگینی بر نظام و ملت مظلوم ایران تحمیل شد؟»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها